Jag bor i Eslövs kommun, kör via Lund på E22 till och från jobb. Tror snön började ligga lagom till att jag passerade ESS-anläggningen.Varför får alla andra snöö? I Lund snöade det men inget ligger kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i Eslövs kommun, kör via Lund på E22 till och från jobb. Tror snön började ligga lagom till att jag passerade ESS-anläggningen.Varför får alla andra snöö? I Lund snöade det men inget ligger kvar
Hörde att det var snö i Flyinge i med, men i Lund är det bara blött. Snöa har det gjort men inget ligger kvar.Jag bor i Eslövs kommun, kör via Lund på E22 till och från jobb. Tror snön började ligga lagom till att jag passerade ESS-anläggningen.
Vi hade snö i tre dagar, idag har det regnat/smält bortHörde att det var snö i Flyinge i med, men i Lund är det bara blött. Snöa har det gjort men inget ligger kvar.
I Hörby är det en jäkla massa snö.Varför får alla andra snöö? I Lund snöade det men inget ligger kvar
GärnaI Hörby är det en jäkla massa snö.
Vi kan byta!
Får försöka ignorera dina bilder här, det går dock sådär är så jäkla kär i den rasen och planerar att nästa ska bli en sån när våran äldsta inte finns mer. Jag har lovat mig själv att jag INTE ska ha tre hundarI Hörby är det en jäkla massa snö.
Vi kan byta!