Senast tagna bilden XI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
IMG_20200812_133925_356.webp

Han har ett vÀldigt vackert ansikte. Har du stÀllt ut honom?
Tack! Som @Malibu_Stacy skrev sÄ har vi inte hunnit stÀlla ut honom Ànnu. I mars skulle han stÀllas i babyklass pÄ en vinthundsutstÀllning, men den blev instÀlld och sedan dess har det förstÄs inte blivit nÄgot :) NÀr det drar igÄng igen har jag tÀnkt att vi ska testa!

SjÀlv undrar jag om han nÀstan Àr lite för nÀpen i ansiktet :o

DSC00075.webp

NÄja, jag hÄller med om att han Àr ganska fin! :love:

De Àr beroendeframkallande. Har tvÄ stycken dvÀrgar hÀr hemma jag med :D
”TyvĂ€rr” verkar det ev som vi kan bli med flera för tiken Ă€r kanske drĂ€ktig. Vi delade pĂ„ dem helt under tre veckor i somras men grannens barn förstod inte riktigt. Vi har inte sett att de parat sig men hon har klart Ă€ndrat humör (kan berott pĂ„ annat ocksĂ„). SĂ„ vi ska prata ihop oss om vi ska göra ett UL i veckan. I sĂ„ fall Ă€r hon ungefĂ€r pĂ„ dag 35-40 nu. KĂ€nns superlĂ€skigt, men Ă€r det ngn gĂ„ng jag har tid sĂ„ Ă€r det nu. TyvĂ€rr Ă€r hon sju i Ă„r sĂ„ vi Ă€r beredda pĂ„ att det kommer bli krĂ„ngligt.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

R
Övr. Hund IstĂ€llet för och fortsĂ€tta i en trĂ„d som handlar om att vara publik pĂ„ utstĂ€llning sĂ„ tĂ€nkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Kort frĂ„ga. GĂ„r det bra att cykla med en liten hund (tĂ€nk 5kg eller nĂ„t) som springer bredvid? Eller Ă€r det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
580
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gĂ€rna skulle ha tvĂ„ hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 613
Övr. Hund Jag har idag fĂ„tt ett mail frĂ„n vĂ€rden att de fĂ„tt in klagomĂ„l pĂ„ mina hundar, att de skĂ€ller nĂ€r de Ă€r hemma sjĂ€lva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 523

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka