Ruben Àr ju sÄ sötRuben
Han tyckte det var jÀttekul med nÄgra timmars kanottur.
Satt dĂ€r framme, i mitt knĂ€ och la sig sen och sov en stund pĂ„ golvet (heter det golv?) i mitten â€
Visa bifogad fil 55627
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ruben Àr ju sÄ sötRuben
Han tyckte det var jÀttekul med nÄgra timmars kanottur.
Satt dĂ€r framme, i mitt knĂ€ och la sig sen och sov en stund pĂ„ golvet (heter det golv?) i mitten â€
Visa bifogad fil 55627
Tack! Som @Malibu_Stacy skrev sÄ har vi inte hunnit stÀlla ut honom Ànnu. I mars skulle han stÀllas i babyklass pÄ en vinthundsutstÀllning, men den blev instÀlld och sedan dess har det förstÄs inte blivit nÄgot NÀr det drar igÄng igen har jag tÀnkt att vi ska testa!Han har ett vÀldigt vackert ansikte. Har du stÀllt ut honom?
à h en dvÀrgschnauzerFörsta hundinlÀgget för mig. Pappas lilla hund Charlie fick modella i solnedgÄngen.
Visa bifogad fil 55796
Japp! En av tvÄ hÀr hemma. Grannens lilla tjej har ocksÄ flyttat hem hit. Pappa brukar skÀmta om att tonÄringarnas (hunden rÀknas till dem) partners flyttar in oavsett vad förÀldrarna tycker.à h en dvÀrgschnauzer
De Àr beroendeframkallande. Har tvÄ stycken dvÀrgar hÀr hemma jag medJapp! En av tvÄ hÀr hemma. Grannens lilla tjej har ocksÄ flyttat hem hit. Pappa brukar skÀmta om att tonÄringarnas (hunden rÀknas till dem) partners flyttar in oavsett vad förÀldrarna tycker.
Visa bifogad fil 55841
âTyvĂ€rrâ verkar det ev som vi kan bli med flera för tiken Ă€r kanske drĂ€ktig. Vi delade pĂ„ dem helt under tre veckor i somras men grannens barn förstod inte riktigt. Vi har inte sett att de parat sig men hon har klart Ă€ndrat humör (kan berott pĂ„ annat ocksĂ„). SĂ„ vi ska prata ihop oss om vi ska göra ett UL i veckan. I sĂ„ fall Ă€r hon ungefĂ€r pĂ„ dag 35-40 nu. KĂ€nns superlĂ€skigt, men Ă€r det ngn gĂ„ng jag har tid sĂ„ Ă€r det nu. TyvĂ€rr Ă€r hon sju i Ă„r sĂ„ vi Ă€r beredda pĂ„ att det kommer bli krĂ„ngligt.De Ă€r beroendeframkallande. Har tvĂ„ stycken dvĂ€rgar hĂ€r hemma jag med