Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessa har legat i massvis med år, det är ofta jag ser ungdomar klättra på dem och testade själv hur hårt de låg. De ligger som berget. Men ska inte göra det igen, får njuta av de bilder jag har.@Fisherling: Väldigt fina bilder men du vet väl att timmertravar är livsfarliga att klättra på? Det krävs inte mycket för att de ska börja rulla.
Dessa har legat i massvis med år, det är ofta jag ser ungdomar klättra på dem och testade själv hur hårt de låg. De ligger som berget. Men ska inte göra det igen, får njuta av de bilder jag har.
Tanten är sötast i världen! Och ljungen är ju så tät och hög!@Sel: Alla bilderna är fina men terriern nästan helt gömd i ljungen...
Tryckimpregnerat virke? Jag hade aldrig I livet vågat låta hunden tugga...Visa bifogad fil 55992
Vi tar väl en till va?
Bildbomben. Ljungen blommar på kullarna här nu.
Alltså staffar och deras pinnar... Jag är dagmatte till en och han är helt omöjlig med att släpa ut stockar ur skogen...Visa bifogad fil 55989
Idag hittade Nora Världens bästa pinne!!