Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon ser verkligen ut som ett lyckopiller!Visa bifogad fil 48198
Mitt lyckopiller!
Å vad avundsjuk jag blir, ser helt magiskt ut! Här i sthlm fick vi aldrig någon vinter .Visa bifogad fil 48202
Ut på tur! ❄
(och nej, innan någon ev blir orolig, han drog självklart inte i flexikoppel. Han drog inte alls idag men fick inte vara lös pga naturreservat ).
Kom på att jag glömde skriva ras, det är en Chinese crested på 1 år. Ska bli spännande att se hur han ser ut nu i vår. När jag hämtade honom i september var han röd men sen bleknade han under vintern och nu när han börjat gå utan täcke börjar han få lite mer färg igen. Hoppas han blir som förra året.
Åh, vi har också en kines
Den har varit skum vinter här också, töväder och blank-is om vartannat. Nu är det galet mycket skare, så vi kunde gå "offroad" i skogen hur som helst. Alldeles för läskigt nerförs dock (sagt av utförsgalning, som dock föredrar att hälen sitter fast ).Å vad avundsjuk jag blir, ser helt magiskt ut! Här i sthlm fick vi aldrig någon vinter .
Det är planen, tänker mig en kombo mellan utfärsåkning och längdåkning! Ascot och jag vill lära oss dra på längdskidor. Eller ja, det är mest jag som behöver lära mig åka längdskidor , Ascot kan reda dra.Den har varit skum vinter här också, töväder och blank-is om vartannat. Nu är det galet mycket skare, så vi kunde gå "offroad" i skogen hur som helst. Alldeles för läskigt nerförs dock (sagt av utförsgalning, som dock föredrar att hälen sitter fast ).
Du och Ascot får åka på skidsemester norrut nästa år!