Eller hur?! Jäkla värdelös vinter här hittills, känns som rekord i ishalka. Ultimat idag hade nog varit kombo av gummistövlar och broddar
Tyckte t.o.m det var halt med broddar hade ju varit kul med bättre väder när jag har jullov!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur?! Jäkla värdelös vinter här hittills, känns som rekord i ishalka. Ultimat idag hade nog varit kombo av gummistövlar och broddar
Här är värdelös vinter i form av blött, lera, ständigt skitiga hundar. Vi har haft sammanlagt 2 cm snö delat på två tillfällen Jag vill ha riktigt vinter med snööö och frusen markEller hur?! Jäkla värdelös vinter här hittills, känns som rekord i ishalka. Ultimat idag hade nog varit kombo av gummistövlar och broddar
Aha, det så man fixar en platt mageVisa bifogad fil 43790
55 kg knähund liggandes på mig
Ett upp o ett i minne.Vi vinner nog tyvärr inga utställningar framöver eftersom Daisys öron nu har bestämt sig för sin slutgiltiga position.... Visa bifogad fil 43862
Vi vinner nog tyvärr inga utställningar framöver eftersom Daisys öron nu har bestämt sig för sin slutgiltiga position.... Visa bifogad fil 43862