Hon blev väldigt lik en lama där
Lama av alla ting!? Bäst jag inte läser det högt för prinsessan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon blev väldigt lik en lama där
Haha, ja, hon älskar mindre hundar Den här gillade ju dessutom att springa, så det kunde inte bli så mycket bättre. Jag tyckte att han var jäkligt söt, men han hade precis upptäckt att det var spännande med tikar så vi fick hålla lite koll på honom så att han inte var för "på". Jag gillade allt vinthundigt med honom i alla fall
Hon vill ha en lillasyster!
Vad tyckte du om bedlisen?
Lite så ja! Matte konstaterade att han verkade försöka visa upp sig hela tiden, tydligen brukade han vara mer typiskt hundigt fjantig annars Lite kul var också att han hade andra hundkompisar med i hagen, sådana som han kände väl och brukade vara väldigt förtjust i, men när vi kom så övergav han dem direkt och skulle bara vara med mina damer. Mina damer var inte så roade av de andra hundarna, så vi gick iväg en bit för att de skulle få leka ostört. Det blev väldigt lyckat!Terriern ser ut som Du kan inte ta mig, du kan inte ta mig
Men vad bra de passar ihop i leken.
Lama av alla ting!? Bäst jag inte läser det högt för prinsessan!
Jag har skrivit tidigare att hon är otroligt fin, och hon ser i de flesta fall väldigt hundig ut, men just här drogs tankarna till en lama .
Men hallå!När man har fått en ny nalle!
Alltså.. Jag älskar Ruben! Jag blir så glad av alla bilder på honom! Det är något så underbart roligt över hans uppsyn.
In med dig i shoppingtråden!Så ser det snygga ut i närbild.
Visa bifogad fil 25965
Alltså.. Jag älskar Ruben! Jag blir så glad av alla bilder på honom! Det är något så underbart roligt över hans uppsyn.
Han ser ut som en lagom grinig farbror