Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sån skillnad på Skrällvin nu när det inte är konstanta - 20 längre! Han tycker livet leker på promenad nu Viss skillnad mot när jag fick dra honom fram i kopplet Visa bifogad fil 25528
Men så galet gullig! Vad blev det för namn tillslut?
Det blev MalteMen så galet gullig! Vad blev det för namn tillslut?
Väldigt passande och fint namnDet blev Malte
Nä, det har väl inte hjälpt att matten inte heller varit allt för sugen på långpromenader i den kylan. Men alltid ska en vara den ordentliga och ansvarstagandeJag förstår honom! Jag hade inte velat gå ut alls fin han är!
Aww Skrälle är en klok pojke med vettiga prioriteringar (utom möjligtvis när han är en förbannad jävla mattjuv)! Mat, soffhörn och kroppskontakt rankas mycket högt. Och träning, men bara om den är rolig!Alltså Skrället framstår bara som en allt klokare och sympatisk typ med riktigt vettiga prioriteringar @Vassi
Det är ju ändå rätt vettigt att tjuva mat också - iaf om maten ni äter är godare än hans! Extra plus för rimlig inställning till träningAww Skrälle är en klok pojke med vettiga prioriteringar (utom möjligtvis när han är en förbannad jävla mattjuv)! Mat, soffhörn och kroppskontakt rankas mycket högt. Och träning, men bara om den är rolig!
Den förtjänar att bli inglasad o sättas upp på väggen.Ett par bilder på Reka från förra veckan.
Skambild på shiban som under arbetsdagen lyckades klättra upp på hyllan i hallen, dra ned lådan jag packat ihop (med typ en halv rulle eltejp) med godis för att skicka hem till brorsbarnen i sverige och BARA äta chokladäggen. De var sockerfyllda creme eggs, så knappt någon kakao men jag har ändå varit vaken hela natten och förvaranat jourveterinären.
Såhär såg hon ut när jag ville ha ut henne på promenad runt fem i morse.
Jag har inte ens dåligt samvete!
Skämt åsido.
hon mår bara fint.