Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina små odjur! :heart

MNkSrI4.jpg
Alltså, de är såå söta :love:

Vad är det där för täcke? :)
Något gammalt från Hööks som reades ut förrförra våren. Sedan har jag fått sy om det lite. Från början var det mer än dubbelt så stort runt halsen och hade magplatta som gick att knäppa loss. Tog bort den, sydde in halsen och tog en kort bit av magplatte-delen och gjorde till knäppning under magen :) Sydde in lite bak vid rumpan också tror jag. Svårt att hitta täcken som inte är gigantstora runt halsen, så jag köper när det är rea och syr in.

Fina fröken är hemma igen efter jakteskapader söderöver. Lite tunnare än jag vill ha mina hundar och inte fullt lika frimodig som när hon åkte, men det går nog rätt fort att åtgärda. Hon imponeras dock inte av att komma hem till -26°C, underullslös som hon är efter att ha bott enbart inomhus över säsongen :nailbiting:

50574075_1987394781381116_6898346221933428736_n.jpg

Såna där skor skulle hunden här hemma kanske behöva, hon kan få lite kramp av kyla. Är de varma? Var köpte du dem?

Han kan vanligtvis bara gå några meter innan han får kramp. Med dessa kan han gå hur långt som helst :)

En kvinna på Facebook som syr upp!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
735
Senast: MML
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 860
Senast: pepp
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 798
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18