Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den gör verkligen det! Shiban var ju valp igår känns det som, och hon fyller åtta i år. Tanten är tant på riktigt. Men verkar ändå ha rätt pigga pensionärer på Buke! :)
Nästan lika ovanligt som här på ön kantänka! :D
Nää 8 år?! Det kan inte vara möjligt!

• Gilla
Reactions: Sel
Bild från typ kl 6 i morse när vi var ute på milslång cykeltur :) Hur lyckat som helst!
36136652_240946650028641_6926351603431636992_n.jpg

Visst är det vansinnigt vad tiden går? :eek:
Haha, men jadå, hon är ju född- 10 så hon blir åtta år nu i höst. Lillräven med sotnäsan liksom.
Det är helt galet faktiskt. Men det är klart, här blir ju äldsta dottern 7 i år så det är ju inte omöjligt när jag tänker efter men det känns rätt nyss som hon var en liten kikärtsvalp ❤️

• Gilla
Reactions: Sel
Han stal en sekunden före...
Popcorn också? :D
Alltså ja!! Helst av allt blanda popcorn och ostbågar :o På tal om intressanta smakkombinationer :D Jag och mat överlag har ett passionerat förhållande, något jag har gemensamt med mitt jäkla matvrak-och-allergisk-mot-diverse-fluff.

Bifogade filer

• 6004EFEB-E9BE-4E59-B01B-584541AEC962.webp
    6004EFEB-E9BE-4E59-B01B-584541AEC962.webp
    453,1 KB · Visningar: 36
Alltså ja!! Helst av allt blanda popcorn och ostbågar :o På tal om intressanta smakkombinationer :D Jag och mat överlag har ett passionerat förhållande, något jag har gemensamt med mitt jäkla matvrak-och-allergisk-mot-diverse-fluff.

Men usch!

Min är också allergisk mot diverse skit :omen han får ibland...
Det där är inte Gyltza va?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
730
Senast: MML
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
216
· Visningar
10 552
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 790
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård