Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

Svarar er bägge, skulle min hund få syn på en katt eller möta en annan hund så då blir det inte kul :crazy: Fast jag kanske ska pröva på en lite mer enslig väg till att börja med :idea:

Åh, fina Sarge, härligt att det går framåt för er!

Jag vill också ha lekplatser där man får träna hundar:(

IMG_5525_zps82ef10d6.jpg

han kanske kommer folja med mig pa en mojlig resa hemmat... om du skulle vilja klappa lite knapp-stor-ora sadar ;) Den lekplatsen raknas inte som saker for barn langre, sa darfor far vi vara dar. Vilket ar skont! Det finns sa jakla daligt med stallen dar vi kan halla till om man inte ar mitt pa ett falt... den har lilla parken ar stor nog for att vi kan vara dar utan att stora folk och samtidigt placerad bra nog for att vi ska fa lite storningar (vi kor alltid med koppel pa, eller langlina for att minimera risken att nagon som promenerar forbi far en hundpuss de inte vill ha) sa vi ar ratt harda pa oss sjalva att vi inte missbrukar det.

1063730_10151449864626927_1240366755_o.jpg

Ute på gården finns den bästa vattenskålen man kan tänka sig!! Spelar ingen roll hur mycket vatten det finns inne, så är den skitiga hålan i berget ute på gården allra godast! :P

Tycker jag också! Men det blir fler gånger! Startar en ny tråd efter helgen inför nästa träff så kanske vi kan få ihop något snart ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 199
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023