Eurasier upplever jag väldigt lika mina tidigare shar-pei i temperamentet, så det är nog därför jag gillar dom. Det man slipper är då den dåliga hälsan som finns hos shar-pei, men istället en massa fluff
Fluff är bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eurasier upplever jag väldigt lika mina tidigare shar-pei i temperamentet, så det är nog därför jag gillar dom. Det man slipper är då den dåliga hälsan som finns hos shar-pei, men istället en massa fluff
Så fin han är @Theodor
Idag har lilla Luna varit hos oss nästan hela dagen. Sittstilen måste väl få 10/10 poäng?
Stackaren. Får lära henne att sitta ordentligt.
Idag har lilla Luna varit hos oss nästan hela dagen. Sittstilen måste väl få 10/10 poäng?
Stackaren. Får lära henne att sitta ordentligt.
När man har en hund som gärna rullar sig i allt möjligt så är det skönt att hon är så pass liten så hon får plats i vasken i tvättstugan. Idag var det fågelbajs som stod på rullmenyn.
Hon härmar ju leksaken ser du väl!
Jag sa också det
"Var det där VERKLIGEN nödvändigt matte?..."
Är du säker på att hon inte är en lancashire heeler som bara fått något längre benNär man har en hund som gärna rullar sig i allt möjligt så är det skönt att hon är så pass liten så hon får plats i vasken i tvättstugan. Idag var det fågelbajs som stod på rullmenyn.
Är du säker på att hon inte är en lancashire heeler som bara fått något längre ben