Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver väl inte skapa en tråd för "Senast ritade bilden"?
Tack
Jisses det kan jag tänka mig! Så mycket personlighet.Tack
Öppnade beställningar på FB... Gick inte ens en kvart så var alla 6 platser fyllda Flertalet som blev utan
Jag kanske tar buke-beställningar nästa gångJisses det kan jag tänka mig! Så mycket personlighet.
Förstod nästan att det skulle vara mycket begärt att be dig klämma in en shiba. XD
Jag kanske tar buke-beställningar nästa gång
Jag ber ödmjukast om ursäkt!Klart vi ska ha förtur egentligen - det borde du ha tänkt på!
Idag har jag och mamma gått en runda i skogen.
De är mittelspitzar, mina små pälsklingar.De små fluffbollarna Vad är det för ras?
Så fina!De är mittelspitzar, mina små pälsklingar.
Jag gillar inte långhår, men har alltid haft ett gott öga till eurasier. Kanske en dag när jag tröttnat på räserkrokodiler och vill ha något lugnare
Jag gillar inte långhår, men har alltid haft ett gott öga till eurasier. Kanske en dag när jag tröttnat på räserkrokodiler och vill ha något lugnare
Eurasier upplever jag väldigt lika mina tidigare shar-pei i temperamentet, så det är nog därför jag gillar dom. Det man slipper är då den dåliga hälsan som finns hos shar-pei, men istället en massa fluffJaaaa!!!! De är helt underbara. Trots att jag kommit på att jag vill ha en riktig räser just nu så kommer Eurasier ha en speciell plats i mitt hjärta. Kommer definitivt ha en i framtiden när jag känner att jag vill ha sällskap till min räser och mig
Aldrig varit med på maken om en så okomplicerad hund som fluffet vi hade. Varenda människa vi träffade sa detsamma att "jösses vilken behaglig hund". Vi brukade säga att hon var den perfekta hunden för folk som kanske inte vill ha hund, alltså där en part gärna vill ha hund men sambon kanske inte vill. Hon märktes liksom inte av om man inte ville det
End of positive rant