Senast tagna bilden IX

Då provar jag igen.
Xveum1R.jpg

hnAIngE.jpg

ahYbdhH.jpg

Varit ute mycket med fluffet både igår och idag. Är ingen duktig fotograf men övning ger färdighet som de säger. :o;)

yxV6P3V.jpg

u2YhyiE.jpg

SQjd1Jl.jpg

Denna sista vill jag försöka mig på att redigera så den ser bättre ut. Jag tog den igår när solen gick ner och det var riktigt rosa/orange himmel så färgerna blev ju lite konstiga på henne. Men jag är så riktigt dålig på att redigera :o

Dålig mobilbild men den är så fin! Min dotter älskar att leka med Ruffe och med en ny leksak till hjälp har han äntligen fattat grejen (en personlig kastmaskin med oändlig energi är inte så dumt).. ;) Ett stort plus är att det dessutom kommer godis från de där små barnhänderna lite då och då.. :d

pkcKSsX.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 873
Senast: pepp
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
817
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023