Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh Migo, kom just att tänka på alla dina roliga bilder när jag kollade mitt fb-flöde, labradoodlefolket har tounge out Tuesday varje tisdag ...
Skulle inte funka på BC-forumen. Vi borde ha "tungan rätt i mun" som temadag istället!
Jag älskar basenjis! Det var en av raserna i vågskålen innan jag valde shiban - du postar inte tillräckligt många bilder på dem! ^^Basenjisarna. Finns det hjärterum finns det stjärterum.
Varför lägger du inte upp bilderna här så att man kan se dom direkt i inlägget?
Det trodde jag att man gjorde. Jag ser dem i alla fall direkt i mitt inlägg.Varför lägger du inte upp bilderna här så att man kan se dom direkt i inlägget?
Det kanske det gör om man är inloggad på photobucket.Det trodde jag att man gjorde. Jag ser dem i alla fall direkt i mitt inlägg.
förklarar inte för personen vad som blivit fel då personen ser ett helt normalt inlägg med bilder, oavsett varifrån bilderna är länkade. I det här fallet ser alltså @Skyggni sina bilder precis som de ska vara och kan omöjligt förstå vad @vallhund menar att problemet är. Att istället säga "Jag får upp en bild som säger '3rd party linking has been disabled' istället för dina bilder" är alltså mer informativt.Varför lägger du inte upp bilderna här så att man kan se dom direkt i inlägget?