Hon kan då konsten att slappna av!
Åh! Kosmos hälsar att hon är jättesöt (jag håller förstås med)!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon kan då konsten att slappna av!
Är du säker på att det är en BC du fått hem?! Med den långa nosen tycker jag Floki är misstänkt lik någon av @russinbulles heeler
Är du säker på att det är en BC du fått hem?! Med den långa nosen tycker jag Floki är misstänkt lik någon av @russinbulles heeler
Du vet väl att bäcäs kan se ut hursomhelst?Är du säker på att det är en BC du fått hem?! Med den långa nosen tycker jag Floki är misstänkt lik någon av @russinbulles heeler
Absolut! Tyckte svara att Floki hade lite samma uttryck som Skalman (?) på bilden till vänster i kollaget @Tonto @russinbulleDu vet väl att bäcäs kan se ut hursomhelst?
Absolut! Tyckte svara att Floki hade lite samma uttryck som Skalman (?) på bilden till vänster i kollaget @Tonto @russinbulle
(Och väldigt sät snok i profil @Tonto )
När Fähunden var ungDet håller jag med om, lika "cheeky" båda två liksom! Och med snusläpp.
Får frågan om han är en pointer eller Scandinavian hound rätt ofta.