Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite sommarbilder på 4 stycken av flockens medlemmar. Bara lite slappt trädgårdshäng.
Calibra
Criga
Criga och lillskruttan
Mamma Mu
Ge mig Criga
Då tror jag någon blir ledsen. Hon åker till sin nya ägare på Ons/tors
Filmade Aysu vid morgonrastningen. Hon rör sig mycket bättre nu än tidigare dagar
https://www.instagram.com/p/BUn_R16hfp6
Det är inte jättevanligt En av mina favorittikar var röd (lite väl ljus bild dock):@Red_Chili Wow, jag har aldrig sett en röd saluki förut! Näst sista bilden.
Yep. Hon är odräglig Hon är otroligt snäll mot Aysu, jätteduktig, tar stor hänsyn osv (för det mesta). Jag trodde att det skulle bli svårt att ha dem ihop eftersom Ebrah kan vara väldigt, väldigt "på" rent fysiskt men det är inga problem. Däremot har Ebrah missuppfattat lite vem det egentligen är synd om.Vilken kämpe Märks det något på Ebrah? Att Aysu inte är som vanligt, menar jag.
Däremot har Ebrah missuppfattat lite vem det egentligen är synd om.
Haha, det är det säkert! Jag har inga syskon själv så jag har ingen erfarenhet av sådantTypiskt småsyskon
Jag förstår att det måste vara krångligt när de är så vana vid att ha varandra. När man bara har en uppstår ju i alla fall inte just det problemet.
Haha, det är det säkert! Jag har inga syskon själv så jag har ingen erfarenhet av sådant
Så fort Aysu är bra igen så måste jag börja planera mer seriöst för en till hund, tror jag. Det är verkligen som att ha två ensamma nu. Hade jag haft tre hundar borde det rimligtvis vara så att bara en hund är ensam om någon skadar sig, och så har man två som ändå kan leva ungefär som vanligt...
(Dessutom får Aysu bara tävla LC i 2 år till. Hundarna får ta tävlingslicens när de är 1½ år gamla så vill jag ha två hundar på tävling behövs en till hund under 2018. Eller hur? )