Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Får jag vara nyfiken och fråga vad schäfern heter? Han är så otroligt lik vår förra schäfer och vi rör oss ju i samma område :) (Schäfern lever alltså fortfarande, det är inte så att jag tror han går igen :p)

Den sista gillar jag starkt! :love::love:

(och till Line_N)

Visst är hon söt! :love: Det är nästan en av mina favoritanledningar till att ha dragkamp med henne, för hon är nästan aldrig lika söt som när man ser henne sådär rakt framifrån när hon drar i något :angel:

DSC_29931111.jpg

den senaste på min pudelflicka :)

Så söt! Jag älskar pudlar :love:

Kl
Idag har vi varit på långpromenad. Turbo hann springa ur bild, så det blev bara en bild på Mattis.
561649_10151026604592343_849563356_n.jpg

Mila är lite skadad så för henne var det bra att kunna vara lös och gå i sin egen tempo

250236_495036920508496_692889486_n.jpg

253461_495037310508457_1526120314_n.jpg

Senast ändrad:

Han är en blandning mellan jrt/chihuahua :)

Philosophia: det är här på tjörn, säby ö. Perfekt för långpromenader :)

Jag har legat på vardagsrumsgolvet och plåtat mina fina killar. Billy är så tjusig, och Ivan är så... Ivan.

MrBill_.jpg

toothbrush_.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 293
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
861
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka