Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ett monster! Nej men en Westi, Pappillon, drever och stövare blandis (tjuvparning enligt tjejen med tiken) hittade henne på en annons då hon var 11 veckor gammal, såg inte något vidare söt ut på bilden. Men ak så charmig när jag mötte henne i verkligheten. Tyvärr full med mask (bajsade blod) uppsvälld och i ganska dåligt skick. Därför kunde jag inte lämna kvar henne även om blandningen inte var något som tilltalade mig speciellt.
Men jag är otroligt nöjd med henne! Hon är nu 3 år och har äntligen börjat mogna. En total knasboll kommer hon alltid vara dock men det är lite saken med henne. Hon har mycket jakt beteende, följer gärna spår (hade velat gå någon kurs med spårning med henne) super atletisk, har balans som en katt. Orädd för att klättra upp på saker. Super snabb och smidig med massor av energi. Hon hade kunnat bli en riktigt jäkel på aggility om hon bara hade gått att ha lös. Hon är extremt självständig, inte ett dugg intresserad av människor på bussar/stan eller i hemmet om dem inte är människor som besöker ofta. Då kan hon hälsa. Hon är svår att få kontakt med. Absolut den svåraste hund jag någonsin haft.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.