Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

390571_10150437218651413_685746412_10836734_202511612_n.jpg

Extreme dog makeover - från fågelhund till golvmopp :angel:

Jesus vilken tunga :o :rofl:

kl

Galningar bland tångruskorna.

46117_1319827115.jpg

Fin galgovän.
40381_1319827130.jpg

Två tikar på senaste whippetträffen som bodde ihop och gillade att bråka. Åtminstone den ena :D Khaki tittar på.
42156_1320007443.jpg

52116_1320007447.jpg

Senast ändrad:

På grund av ett o annat så flyttar den här knodden hem till mig om 4 veckor:

2011-11-03171716.jpg

En trefärgad hane från välmeriterade vallningslinjer. Trygga, starka och lugna hundar med hög styrbarhet.

Passar mig förhoppningsvis betydligt bättre än den starka arbetsmaskinen som snart flyttar tillbaka till sin förra ägare eftersom hon och jag aldrig kommer framåt i träningen:cry::cry:

Både sorg och förväntansfull lycka på gården med andra ord...

Senast ändrad:

Så tråkigt :(, men ibland är ju såna beslut bäst. Du får se fram emot en härlig valptid istället! Supersöt!

Vilken liten sötnos! Tråkigt med den andra hunden, ibland får man ta beslut som inte är så roliga... Vår tik flyttade också nyss.

Haha jag har fått en hel del kommentarer på fb också om den där tungan.. ;)

Vilken underbar bild, jättehärlig känsla!!

Tack :bow: Jag gillar den också. Ser nästan ut som att hon svävar över sanden :)

Jonnaerixon: Väldigt fint ljus och fina bilder!

Han gör faktiskt bara punktinsatser nu för tiden, det var värre i vintras och våras när han var valp. Men det är många som har undrat hur vi orkar. Jag skyller på hans ryska gangstergener... ;)

Men herrejösses.. Zorro brukar ta en strumpa eller två när han får chansen, men inte sladdar eller något sånt :eek:

Hahahaha :rofl:
Men jag skulle dock vilja påpeka att en bädd kan vara något tuggvänligare än en sladd. Jag har hellre ludd än koppartråd i magen :angel:

Det är flera månader sen vi rensade ut alla sladdar ur sovrummet (där han är när han är ensam hemma) eftersom vi för tredje gången fått köpa ny laddare till mobilerna.. :p (nu har vi en kvar...) Så jag ser också hellre att han tuggar på bädden!

Böcker är förresten också väldigt populärt, men han är snäll nog att oftast bara slita sönder omslaget och de tomma bladen. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 239
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
861
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka