Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Så himla fin din tjej är! Jag tycker de bruna heelrarna är enormt fina. Ska jag nångång ha en, så blir det en brun!

Min hyresvärd tycker att jag borde skaffa mig en jag också, men så länge min egen är en slyngel så finns inte tanke på det:D

Så himla fin din tjej är! Jag tycker de bruna heelrarna är enormt fina. Ska jag nångång ha en, så blir det en brun!

Min hyresvärd tycker att jag borde skaffa mig en jag också, men så länge min egen är en slyngel så finns inte tanke på det:D

Klart du ska ha en heeler;)
Jag hoppas på en till nästa år.....:p

KL

Något oklippta vildflattar :D

32783907.jpg

32783908.jpg

32783910.jpg

Nämen, flattar! :love:
Vart är dom ifrån?

Edit: Kom på att jag vet vart dom är ifrån. Frågar istället: Hur gamla är dom? :p

Senast ändrad:

Klart du ska ha en heeler;)
Jag hoppas på en till nästa år.....:p

Haha, du är, som sagt, inte den enda att tycka det.. jag köpte ju mig min första hund i april i år, så jag är rätt ny som hundägare :D Jag får se, men än så länge trivs jag med min ras.. Men vem säger att man inte kan ha en av varje? ;)

*KL*

Två av de senare bilderna på min unga dåre, som uppenbarligen tycker att det där med att ta det lugnt och fint när man går med balansgång, ja det är något för mesar. Full fart och alla ben åt alla håll är mer hennes stil ;)

dsc_4554-c.jpg

dsc_4549-c.jpg

Sedan fick hon göra av med lite av all energi hon hade :D
dsc_4694-copy.jpg

*kl*

s_480.jpg

Hur var det här med att små hundar tar mindre plats i sängen än stora hundar? ;)

Sista bilden är ju bara för underbar :love: Fladderöron!

Min tönt vill inte alltid ställa upp på bild.. Idag var det alldeles för tidigt för att fota tyckte Devon.
32788679.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 226
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
861
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka