Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

*Skrattar!* Jag tror bestämt att jag får låsa om oss inatt om jag vill ha min jycke kvar!

*kl*

Jaffa tränar på sin solosång
DSC_1211.jpg

DSC_1206.jpg

DSC_1209.jpg

Buffa börjar bli maffig :love:
DSC_1193.jpg

DSC_1190.jpg

KL

Bildbomb!

DSCN1404.jpg

Först och främst vill jag tack MrsScabtree som gjorde ett otroligt fint jobb med att redigera några bilder jag skickade till henne :love:
Dom hänger nu inramade på min svarta fondvägg i TV-rummet och jag blir glad varje dag jag tittar på dom! Tack vännen!

Häromnatten:
DSCN1407.jpg

Såhär ligger dom och sover (jag ligger mellan dom) med mig på nätterna. Bilden tog jag strax innan jag gick till jobbet (02.20). Svinen ligger så gott kvar och sover. :cool:

Häromdagen:
DSCN1397.jpg

På styrketräningspromenad med klövjeväskan. Dom fick turas om att bära.

DSCN1398.jpg

Narmo

DSCN1403.jpg

Mitt leende ser väldigt påklistrat ut tyvärr =P

Igår:

DSCN1410.jpg

Mycket sol! Min kamera fixade inte riktigt det så ni får ha lite förståelse för en amatörfotograf med kass kamera ^^

DSCN1411.jpg

Världens finaste Narmo

DSCN1412.jpg

Promenad

DSCN1417.jpg

DSCN1421.jpg

Narmo i uppletande rutan

En relativt nytagen bild på min gamla gumma Puma. 7 år nu och min stora kärlek. Hoppas få kvar henne länge till, men det är tyvärr inte troligt.

img_4090.jpg

*KL*

Men jisses vad alla lägger upp bra bilder på söta, fina och riktigt glada hundar nu! :love: Fast den underbara blick som shiban hade och de där söta valparna var ju lite extra lovely :D

Idag var jag iväg på släphareträning med mina två damer. En snäll person på träningen släppte tant Zala så att jag kunde fota när hon sprang. Lite kul var också att en person på träningen verkligen tappade hakan när jag berättade att hon är 10 år gammal nu. Hon framstår visst som yngre :p

13948_1303247865.jpg

96686_1303247867.jpg

35426_1303247869.jpg

*kl*

Nu har jag också försökt komma ut och fota lite bilder på en av våra vovvar - våran ca 18 månader gamla boerboel Texas! :D
Vilket var lite sådär lagom kul när vovve endast fokuserade på godis i hand, katter omkring oss, grannen som gjorde mycket roligare saker och det mesta annat än kameran och vad jag tyckte han skulle göra.. :p

32317114.jpg

32317118.jpg

32317122.jpg

32317126.jpg

En relativt nytagen bild på min gamla gumma Puma. 7 år nu och min stora kärlek. Hoppas få kvar henne länge till, men det är tyvärr inte troligt.

Usch vad tråkigt. Är hon sjuk?

kl

Vi har varit på strandhundfältet och busat. Det var varmt igår - nästan sommarvarmt, och vi njöt i stora drag! Kamerabatteriet kollapsade efter en kvart, men jag fångade lite glädje!

DSC09177.jpg

Khaki i labbe-bus (förmodligen)
DSC09176.jpg

Malmö stad beslutade sig för att lägga hela strandens tångruskor på hundfältets strandremsa, till hundarnas stora glädje :D
DSC09164.jpg

*kl*

Nu har jag också försökt komma ut och fota lite bilder på en av våra vovvar - våran ca 18 månader gamla boerboel Texas! :D
Vilket var lite sådär lagom kul när vovve endast fokuserade på godis i hand, katter omkring oss, grannen som gjorde mycket roligare saker och det mesta annat än kameran och vad jag tyckte han skulle göra.. :p

32317114.jpg

32317118.jpg

32317122.jpg

32317126.jpg

Men NEJ!!
Boerboel är ju såååå vackra :love:

Usch vad tråkigt. Är hon sjuk?

Hon har en rasbunden febersjukdom, som gör att henne njurar och/eller lever kan lägga av. Hon kan finnas kvar en månad eller fler år. Det går inte att säga i dagsläget. Men troligtvis så lär hon inte bli så gammal då feberanfallen kommer tätare än förut.

Tackar! :D:love:
Jo, boerboels är jättefina, vi har ju ganska nyligen köpt Texas, men innan det har vi kollat på boerboels ganska länge och planerat att "om några år då ska vi ha en" fast det blev lite snabbare än så.. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 199
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 114
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3