Senast tagna bilden.. II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. II

Fler än jag som gillar att det är vår ute:

100425-1.jpg

100425-2.jpg

100425-3.jpg

100425-4.jpg

Senaste på mig och Limbo! Här står vi uppställda så fint efter en andraplacering av 36 starter på helgens workingtest (c-prov för retriever) på Flatshowen :) 113 poäng av 140 möjliga, och två poäng efter segraren.

:bump::bump:
:D

Inte senaste bilderna inte, de är faktiskt tagna i augusti förra året, MEN jag har inte kunnat komma åt dem förrän nu eftersom datorn de låg på "dog" och inte blev fixad förrän igår kväll.

Wahidahs bror med kompis.
dsc_2562-copy_85552519.jpg

Wahidah och bror:
dsc_3207-copy1_85552773.jpg

Wahidahs syster:
dsc_2802-copy1_85553021.jpg

De är galet lika i huvudet! (I kroppen är de desto mer olika)
På flera bilder som jag har, där systern leker med Wahidah, så måste jag påminna mig om att det är just de två, och inte Zala och Wahidah som leker :p

Och MosterMia: Tack så mycket :bow: Jag åkte dit med förhoppningen om att vi skulle ta oss igenom helgen levande, och kom hem som segrare i lydnaden och tvåa totalt av 150 hundar (lydnad, jakt och utställningsresultaten sammanslaget) :)

Så fin bild och hund! :love:

RC: Jag håller med om att Wahidas syster var otroligt lik Zala i huvudet! Jättefin! Och W's bror var ju också helt bedårande :)

-KL-

Här är min "söta" hund ;)

Galen.jpg

och ytterligare en stilstudie
jlsfnslfkn.jpg

Kl

Kollade vad jag hade i kameran, och hittade dessa:

Mindre smickrande på Flex (som nu är hemma med sin matte):

IMG_0002-1.jpg

IMG_0003-1.jpg

Nerbäddad:

IMG_0006-2.jpg

Hur var det med burförvaring?

IMG_0013-1.jpg

snart 7 manader.. om tva veckor typ...

Han ar en ehrm... rejal pojke... jag borjar seriost fundera pa om det ar en hast i hundkostym jag skaffat mig... Tur han ar himla go o trevlig, stabil o helt enkelt kalas... :love:

KL

posebild.jpg

Jag vet inte egentligen om det är tillåtet att vara så posé-ig som jag tvingade oss till, men men :p

Det är absolut tillåtet att posa sådär ;)

Här är senaste på mina damer. Fotograferade den idag när de morgonmyste (det är något de gör varje dag) :love:

DSC_2141copy.jpg

Åhh jag blir helt förälskad i dina vovvar!! :love:
De är så otroligt vackra och verkar vara så behagliga! Den mörka på bilderna där uppe föll mej verkligen i smaken!!

Du får väl komma och pussa på dem då om du har möjlighet! De gillar att ha beundrare ;) (framförallt den unga dåren blir väldigt glad när någon vill ge henne uppmärksamhet)
De är verkligen otroligt behagliga och trevliga. Lugna inomhus, pigga och igång ute, otroligt duktiga på att läsa av både människor och hundar, går att träna med om man vill men är glada så länge de får promenader och springa lösa då och då.. Sedan har min gamling svårt för okända hundar och är jobbig vid hundmöten och unghunden är jobbig att lämna ensam, men totalt sett är de helt fantastiska :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 16 17 18
Svar
347
· Visningar
19 489
Senast: Trott
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 221
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 304
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 921
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka