Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det DÄR är kelpiefokus! Tack, nu vet jag vilken bild jag ska visa folk som inte förstår när jag försöker förklara vilket fokus kelpies har på sin uppgift. Den bilden och förklaringen att man skulle kunna släppa en bomb bredvid poolen utan att hunden släpper blicken borde väl få de flesta att förstå?
hahaha. Eller hur! Jag hajade till när jag såg den. Jag hade nästan glömt bort vad det var. Speciellt som att den såhär i januari i närmare -20 grader inte känns som den ska.
Jag var tvungen att fundera en stund innan jag kom på vad den kallas. Solen.
Vi har äntligen fått snö som ligger kvar, så idag var det snöbus på förmiddagen som ej fastnade på bild och nyss blev det en trevlig promenad som synes hade damen bestämda åsikter och hade ingen lust alls att stå still och posera, hon gav mig onda ögat
Vintern är bästa chansen, de är så sömniga då! ^^
Älskar de där blå ögonen (nu ser vi dem inte i just de här bilden, men ändå!)
*KL*
Matte, matte! Skynda, skynda! De är snart ikapp! O_O
Vadå "Det här är inte min bästa look." Jag försöker ju vara lite känslig och så. Tänk Ingmar Bergman.
Grodlår? DU är grodlår! -_-
Och Växtlivet tror i alla fall att det är lämpligt med vår i januari. *Host* Vi får väl se hur det går.
Känner mig faktiskt lite avundsjuk på snön just nu. Gah! I can't Believe I just said that!
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Ekonomi & Juridik Jag kan ju som jämförelse berätta att jag betalar 1000 kr (plus förbrukad mängd hösilage och spån) för boxplats i litet stall på landet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.