Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mönstret beställde jag från internet men jag har själv gjort om det till tre olika modeller.
1. långa ben fram och bak (det riktiga mönstret)
2. korta ben fram och bak
3. endast ben bak, korta eller längre och band runt magen (denna modell kom jag på då jag tyckte att bara ett täcke har dålig passform och åker ut på sidorna i bak. Jag har dock sytt täcken med nu och jag syr in veck i bak som på hästtäcken för att få bättre passform!)
Bild på modell 3:
Egentligen är det rätta mönstret i chihuahua-storlek så jag har förstorat det också genom att mäta på hunden då chinese crested har lite elegantare former än tex en chihuahua (i samma storlek) så det inte blir för mycket "häng" under magen.
Dessutom var mönstret med luva till men det finns väl ingen hund på denna jord som vill gå med luvan på huvudet?!!
Så jag har gjort krage och polo på modellerna istället
Du är så himla duktig. Jag är grymt avundsjuk. Har själv en miniliten vovve och det finns inga kläder som passar honom. Jag önskar att jag kunde sy som du!
Men du, hur liten är din hund egentligen?? Det finns ju storlekar ända ner till 8". Min chihuahua på 1.9 kg har 10" eller 12" i storlek beroende på märke och form.
Storlek 8" passar på de allra minsta!!
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Ekonomi & Juridik Ok. Du har kanske rätt, men ändå. Ingen idé att spekulera och det kanske var onödigt av mig.
Hursomhelst, ts kan må bra av att ha en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.