JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Var kan man få tag på lindor och schabrak (även vojlockar) i senapsgult eller gult?
Sv: Senapsgult och gult
Börjes har senaspgula lindor och schabrak.. eller hade sist jag var på sidan och tittade men får du andra tips skicka vidare
vill oxå veta!
Sv: Senapsgult och gult
Schabrak kan man ju beställa i de färger, passpoiler, kantband osv. som man vill ha.
Några exempel där man kan köpa schabrak ifrån, där man kan få det som man vill ha det (även med brodyr osv.) är ju hos Lillhästen i Stav
www.lillhastenistav.se och på HJ´s
www.hj-s.com
Bukefalos
Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag...
2
3
Utrustning
Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂
Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet...
2
3
Utrustning
Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Utrustning
Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Idag har jag sprungit ett halvt vinmaraton :D
Sjukt roligt, jättefint med tilltugg och (lite) vin varje varvning. Banan var 4,2 km...
Flixon
1 minut sedan
Svar: 1 459
Visningar: 45 593
Allmänt
12 kvm utbyggnad?
Hemmet From 1 oktober i år kommer det ev nya regler som gör att man inte behöver bygglov eller ens förhandsbesked för många ändringar på en...
corzette
1 minut sedan
Cykelhjälm till bebis
Småbarn På jakt efter cykelhjälm till bebis, 45 cm huvudomfång just nu.
Vad ska jag tänka på vid köp?
sthu
3 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 0
Barn
Mellanpudel
Hundavel & Ras Precis vad jag tänkte skriva.
kl*
Sedan tycker jag att en trevlig pudel är en himla kul allroundhund!
Sel
1 minut sedan
Svar: 30
Visningar: 746
Hund
Stora canvasburar
Övr. Hund Det har i alla fall funnits förr i tiden, har en till min gamla utställningsbur i storlek dobermann
dobbis
3 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 38
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Hmm, kollade just om jag tar bort Liv, har 120 vet vård plus rehab, medicin osv ingår, 15% rörlig, 1800 självrisk blir det 475 i...
MJLee
5 minuter sedan
Svar: 1 110
Visningar: 57 685
Katt
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Ja, men det är inte den sortens ridning vi oftast vill ha i dag.
Utmärkta som turhästar, kan bära mycket vikt, men betydligt mer...
skiesabove
4 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Det var något som såg ut att ha smetat på främre delen av tungan, var kladdigt och skulle kunnat vara zinkpasta.
zarmino
16 minuter sedan
Svar: 578
Visningar: 27 552
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr ....och just det. Har lärt mig att göra lymfmassage på Zacke! Det är så häftigt hur bra han svarar på det. Är jag ordentlig och gör det...
Fiorano
18 minuter sedan
Svar: 1 215
Visningar: 94 432
Grenar