Senapsgult och gult

Sv: Senapsgult och gult

Börjes har senaspgula lindor och schabrak.. eller hade sist jag var på sidan och tittade men får du andra tips skicka vidare :p vill oxå veta!

Sv: Senapsgult och gult

Schabrak kan man ju beställa i de färger, passpoiler, kantband osv. som man vill ha.
Några exempel där man kan köpa schabrak ifrån, där man kan få det som man vill ha det (även med brodyr osv.) är ju hos Lillhästen i Stav www.lillhastenistav.se och på HJ´s www.hj-s.com

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 550
Senast: Gandalf
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 319
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
939
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
217
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka