Semestertips!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

FannyN

Trådstartare
Sonen var på Sunne vattenpark igår och var helt till sig. Det hade varit jättebra,fint och rent,inga köer och god mat.Det verkar kul tycker jag.Nästa gång ska vi åka allihopa.

Har ni restips,gärna dagsturer då det är svårt att åka från hästarna längre tid.

// Åsa
 
Sv: Semestertips!!

Då jag såg vart du bor och jag bor i närheten så här kommer några dagsturstips som vi tänkt att göra i sommar (då vi också har svårt med div djurvakter)
*Skara sommarland (vi åkte dit för 2 veckor sedan inte perfekt badväder då men korta köer till alla karuseller)
*Astrid Lindgrens Värld i Vimmerbyn
*Kolmården (vi tar en del av parken i år och andra delen nästa år)
*Tomteland var vi till förra året, jag tyckte väl inte att det var så värst men den stora tyckte det var kul. Den lilla förstod inte riktigt varför tomten var där och sen fanns det inte så mycket för hennes ålder.

Våra barn är 3½ och 8. Vi har en liten pralvel på året men honom lämnar vi till min mamma. Skönt att slippa barnvagnen för en gång skull.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 495
Senast: Modest
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 434
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 200
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 256
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp