Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte du gå in och fbooka följande fråga: varför är det så jävla viktigt med oändliga statusuppdateringar med selfies för varje utförd vardagssyssla och för vem är det viktigt att veta? Skriv svaret i tråden senJag har ett flertal FB-vänner som konstant och i det oändliga för statusuppdateringar med selfies för varje utförd vardagssyssla så tyvärr har det nog inte passerat alla.
Jag har ett flertal FB-vänner som konstant och i det oändliga för statusuppdateringar med selfies för varje utförd vardagssyssla så tyvärr har det nog inte passerat alla.
Jag trodde bara det var Instagramande 14-åriga tjejer som sysslade med selfies i några märkbara mängder.
Men varför tycker du att det är viktigt för andra att se din selfies? För jag tror ju inte att du lägger upp en selfies för att du själv ska gå in och titta på denTror jag har tagit ett par sådana under flera års tid. Dvs att jag när jag inte haft något för mig tagit ett kort på mig själv och om jag blivit nöjd med det lagt upp det för att uppdatera med en ny bild någon gång eftersom jag annars bara lägger upp bilder på katterna och hästarna (eller mig i sadeln).
Jag trodde bara det var Instagramande 14-åriga tjejer som sysslade med selfies i några märkbara mängder.
Varför gör ni selfies och hur många gör ni per dag? Varför är det så viktigt att göra en selfies om tex "nu går jag och handlar mjölk". För vem är det så viktigt att få veta detta? Finns det verkligen inget viktigare att göra med sin tid
Men varför tycker du att det är viktigt för andra att se din selfies? För jag tror ju inte att du lägger upp en selfies för att du själv ska gå in och titta på den