Lill76

Trådstartare
Jag är fortfarande på jakt efter en maratonsele, men kan inte bestämma mig. Selen ska vara av typ denna med dubbla remmar till bakselen och bröstan ska vara som denna. (dock inte denna selen eftersom det är en billig syntetsele)
nt1.jpg

Jag är inte ute efter en billig sele utan är beredd att betala lite för att få något riktigt bra.
På SM såg jag att Sofia Persson, Åstorp och Thomas Sjöberg, Lysekil
hade väldigt fina selar. Någon som vet vad dom kör med?

Sv: Sele igen

De är selar från Henk van der viel i Holland. Enligt min uppfattning så är det den bästa selen man kan ha.
Beställning av den selen gör du via Nicke Pålsson
/M

Nu har jag pratat med Nicke och han skulle kolla vad som fanns hos Henk van der Wiel. Vi skulle nog kunna få hem en sele med någon av parkuskarna efter VM :bump: :bump:

ca 18000kr tror jag att jag betalade för två år sedan.
/M

Jaså... det låter ju ändå möjligt att kunna spara ihop till. Komplett då va?

Japp då ingår huvudlag och helt underbara tömmar!

Liknande trådar

Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
5 919
Senast: Tassa
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 368
Senast: alazzi
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·
Körning Jag har lyckats byta till mig en modifierad smålandstrilla (sänkt, med gummihjul) med parstång och kompletta parselar (nåja, bakselar...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 371
Senast: trassel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon