Selbag/selpåse

F

Fjunet

Behöver en selpåse! Köpte den från Börjes till travselar men den var kass. Jag vill ha en med en massa remmar och så att hänga selen i. Helst med plats till hela selen, alltså med tömmar, huvudlag osv.

Tips?

Sv: Selbag/selpåse

Kanske prova på att sy en :) ? kan inte bli värre än att den inte funkar :d Eller kanske låter är vän/släkting försöka göra det mot en liten slant :d Hade en kompis som gjorde om sin sport bag från addidas till en selbag :) fast detta var till en mini shettis sele :smirk:

Mvh
Eran Emma :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Hermelin
·
Fordon Familjen växer och det börjar bli dags att (motvilligt) inse att vår trogna Volvo inte riktigt räcker till längre. Vi behöver en större...
Svar
2
· Visningar
519
Senast: MML
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 582
Senast: Derivata
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd