Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland blir det fel, men oftast är det ju så otroligt roligt! Klart vi vill ha dig med!Funderar och funderar. Jag är en som flera gånger fått "offer" som inte sagt ett ljud i tråden, eller varit rent otacksamma. Så antingen har jag haft otur eller så är jag kass på julklappar. Ska fundera ett tag till eftersom jag inte får så många andra julklappar själv.
Okej, den som får äran att tomta för @athena_arabians är varmt välkommen att kontakta mig för julklappstips. Jag vet precis vad hon blir glad av!
Åh detta verkar såå roligt men har fasen inte "vågat" vara med ännu fast jag hängt här sen drygt 6 år tillbaka .
Okej, den som får äran att tomta för @athena_arabians är varmt välkommen att kontakta mig för julklappstips. Jag vet precis vad hon blir glad av!
KulFörsta året för mig och jag har varit här i mååånga år
Jag fick av dig förra året! Snart kommer muggen användas dagligenJag har ibland också råkat ut för mottagare som inte synts till sen.
Det är trist ju.
Och rökta räkorSurdegsbaguetter, Rödvin och katter? (Chansar hej vilt ha ha)
Doftljus som luktar fisk? Eller var det någon annan?Surdegsbaguetter, Rödvin och katter? (Chansar hej vilt ha ha)
Surdegsbaguetter, Rödvin och katter? (Chansar hej vilt ha ha)
Ja precis, doftljus som doftar gädda uppskattas alltidDoftljus som luktar fisk? Eller var det någon annan?
@Zinfernia
Ja precis, doftljus som doftar gädda uppskattas alltid
Visa bifogad fil 105064
Om man inte vill köpa ett sånt så går allt med flamingos hem. Hittar man plasttallrikar med flamingomotiv så kommer hon att kunna duka upp en fantastisk julmiddag i år
Jag har, tillsammans med andra bukefalister, en gång gömt en 1 m hög plåtflamingo i @athena_arabians trädgårdJa precis, doftljus som doftar gädda uppskattas alltid
Visa bifogad fil 105064
Om man inte vill köpa ett sånt så går allt med flamingos hem. Hittar man plasttallrikar med flamingomotiv så kommer hon att kunna duka upp en fantastisk julmiddag i år
AjeemenJag fick av dig förra året! Snart kommer muggen användas dagligen