Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde att det skulle vara superlätt att hitta något med domherrar men där höll jag nästan på att gå bet. Men ja jag är mycket glad att jag fick lakrits i julklapp! Vad kul att du blev nöjd, jag blir alltid lite osäker på om jag har tolkat ledtrådarna rätt.Jag såg att du skrivit nåt om det och tänkte att det kanske var du som var min avundsjuka lakritsälskande tomte Vilken tur att du fick en I julklapp du med smålänningarna är min favorit
Tack så hemskt mycket
Åh nu förstår jag ledtråden!! Tack så hemskt mycket, allt har smakat väldigt gott, godiset är helt slutJapp!
Jajemen, jag är din tomte!Visa bifogad fil 82699Vilken fantastisk tomte jag fått! Här ska bakas, mumsas choklad och lägga mask. Morris får smaka godis när hon återhämtat sig efter julstöket och dekalen ska på husbilen när den hämtas till våren.
Jag gissar att @gul_zebra är min tomte?
Nepp, jag är tigerflickas tomteKan det vara @gul_zebra som är min tomte?
Tack snälla för fina paket!Jajemen, jag är din tomte!
Nepp, jag är tigerflickas tomte
Bra att de gick hem!Tack snälla för fina paket!
Då kanske du är min tomte?Kan lämna en ledtråd till om att mitt bukebarn frågat efter ledtrådar
Ja det stämmer.Då måste du vara min tomte?
Ja just det jag beställde ett halsband med Harry Potter anknytning. Det var inte lätt att hitta så det blev secondhand som tyvärr inte dykt upp. Pusslet blev ett panik inköp p g a det.Ja det stämmer.
Jag uppskattade verkligen filmsnutten på hunden
Han uppskattade verkligen både paketet och innehållet! Han har nog aldrig gjort så många konster samtidigt för att få en godisJa det stämmer.
Jag uppskattade verkligen filmsnutten på hunden
Gulle!! Pusslet ska snart läggas! Dottern och jag köpte ett 500 bitars från Fången från Azkaban som vi håller på med nu, sen levlar vi upp! Jag blev jätteglad för allt!Ja just det jag beställde ett halsband med Harry Potter anknytning. Det var inte lätt att hitta så det blev secondhand som tyvärr inte dykt upp. Pusslet blev ett panik inköp p g a det.
Skulle halsbandet ändå komma fram kommer jag att skicka upp det till dig.
Är du min tomte tro?Kan lämna en ledtråd till om att mitt bukebarn frågat efter ledtrådar
JA! Och förlåt! Hade ju gjort en ledtråd, men glömt lägga ner den i paketet!!Då kanske du är min tomte?
Nej tyvärrÄr du min tomte tro?
Då kanske du är min tomte? *snälla, låt mig äntligen ha rätt nu*Den ledtråden passar här med. Plus att jag kan ha skickat i sista minuten..
Yay! TackJA! Och förlåt! Hade ju gjort en ledtråd, men glömt lägga ner den i paketet!!