Oavslöjade(?) tomtar @mysboll, @Ninnurur, @Fibusen och @LillaMy84
Så kom igen nu @IngelaH, @Mirre, @Lumos_Nox och @Serena87
Så kom igen nu @IngelaH, @Mirre, @Lumos_Nox och @Serena87
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är korrekt!Då kanske du är min tomte? *snälla, låt mig äntligen ha rätt nu*
Hurra!! Tack, jättesnälla tomte för alla de fina presenterna jag fickDet är korrekt!
Kan @Fibusen vara min tomte kanske?
Nope@LillaMy84 eller @Ninnurur är någon av er min tomte kanske?
Inte jag
Om listan är korrekt så har @Mirre gissar på de tre kvarvarande (@LillaMy84 @Ninnurur och @Fibusen) och alla har sagt nej?Hur går det för er att hitta era tomtar? Kan vi som redan har hittat hjälpa till? @Mirre tror jag kan använda sig av uteslutningsmetoden. @IngelaH vilka har du gissat på? Samma fråga till dig @Lumos_Nox
@LillaMy84 har inte svarat än välOm listan är korrekt så har @Mirre gissar på de tre kvarvarande (@LillaMy84 @Ninnurur och @Fibusen) och alla har sagt nej?
Alltså jag är ju inte ens med, men älskar att följa tråden och är nu förvirrad
Aaah……@LillaMy84 har inte svarat än väl
Jag har inte gissat alls... Men om jag ska säga som en god facebookvän (tillika gammal bukefalist) brukar säga att man ska lyssna på sin inre surströmming... (gillar inte surströmming) - NinnururHur går det för er att hitta era tomtar? Kan vi som redan har hittat hjälpa till? @Mirre tror jag kan använda sig av uteslutningsmetoden. @IngelaH vilka har du gissat på? Samma fråga till dig @Lumos_Nox
Vilket konstigt svar! Det låter som att du varken uppskattar julklappen eller @NinnururJag har inte gissat alls... Men om jag ska säga som en god facebookvän (tillika gammal bukefalist) brukar säga att man ska lyssna på sin inre surströmming... (gillar inte surströmming) - Ninnurur
Hoppas jag missförstått ditt inlägg, för det där lät riktigt taskigt..Jag har inte gissat alls... Men om jag ska säga som en god facebookvän (tillika gammal bukefalist) brukar säga att man ska lyssna på sin inre surströmming... (gillar inte surströmming) - Ninnurur
Det där lät inte särskilt trevligt, vilket konstigt sätt att uttrycka tacksamhet för fina julklappar.Jag har inte gissat alls... Men om jag ska säga som en god facebookvän (tillika gammal bukefalist) brukar säga att man ska lyssna på sin inre surströmming... (gillar inte surströmming) - Ninnurur
Okej varför vill du inte vara med och gissa? Eller ja nu börjar det ju kännas onödigt men jag hoppas att du bara försöker vara rolig istället för att kalla @Ninnurur surströmming som du inte gillar. Jag fick uppfattningen att du gillade dina presenter och uppskattade att de var väl inslagna.Jag har inte gissat alls... Men om jag ska säga som en god facebookvän (tillika gammal bukefalist) brukar säga att man ska lyssna på sin inre surströmming... (gillar inte surströmming) - Ninnurur