Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar tomten, trodde inte att det kunde vara så beroendeframkallandeDet stämmer! Kul att du gillar tomten
Äsch, att det skulle vara så svårt att undfly pälsen. F'låååt!@Caoimhe Så söta
tja, då jag hade kvar pappret så kollade jag nu i ljus och... Var nog lite ljust hår Tack så hemskt mycket! Vi är sååå nöjda
Det där måste väl vara en narval och inte en enhörning? Eller?. Så jag hittade en gullig kattleksak som fanns i tre olika figurer. Jag valde enhörning och tyckte att yes, den här blir bra. Hem fick jag den här...
Visa bifogad fil 82709
Jag menar, tekniskt sett...
Visst är det en narval! Leksaken fanns i tre former - enhörning, narval, och drake. Jag valde enhörning, men fick uppenbarligen hem den, eh, alternativa enhörningen.Det där måste väl vara en narval och inte en enhörning? Eller?
Kanske ska förklara ledtrådarnaTack så mycket snälla tomten!
Jag fick en bakformar och en provsticka båda i form av granar. Sen fick jag även jättegoda saffransbiscotti och kardemummakakor.
Jag gissar bara hejvilt för jag får ingen rätsida på ledtrådarna, kan det vara @voltis ?
Visa bifogad fil 82642
I fix!!Kan jag få hjälp med att lägga in att jag hittat min tomte?
Funkar inte från min mobil.
Trodde ändå att den på bilden var mer ovanlig än enhörning men där ser man Caticornen var helt klart supersöt (kan ha spanat in dessa förut hehe). Jag tror att efter jag (garanterat) dödat basilkan så borde den bli en jättesöt mugg för huvudet till eltandborstenÄsch, att det skulle vara så svårt att undfly pälsen. F'låååt!
Vad kul att höra att ni är nöjda! Får jag kanske avslöja att min avsikt var att hitta en större enhörningskruka så att du skulle kunna odla något större i den, men de större fina som jag hittade var (och är fortfarande) helt slutsålda... Så jag tänkte att den lilla fick bli bra, så fick jag fortsätta med enhörningstemat för kattleksaken också. Så jag hittade en gullig kattleksak som fanns i tre olika figurer. Jag valde enhörning och tyckte att yes, den här blir bra. Hem fick jag den här...
Visa bifogad fil 82709
Jag menar, tekniskt sett...
Och efter det var enhörningen såklart också slutsåld. Tycker dock att caticornen som det fick bli istället var sockersöt - katten Älva var väldigt, väldigt avis när jag skulle slå in den till dig.
Summa summarum: Enhörningar är sannerligen magiska och skygga varelser som verkligen inte uppenbarar sig för vem som helst...
Du får leta vidare.Är @mysboll min tomte kanske?
Då måste du vara min tomte?Kan lämna lite mer ledtråd och det är att jag är skåning med djur.....
Den ledtråden passar här med. Plus att jag kan ha skickat i sista minuten..Kan lämna lite mer ledtråd och det är att jag är skåning med djur.....
Det stämmer bra! Jag är din tomte, som älskar lakrits och stickar!Jag började bakifrån på listan och första jag fastnade på, som inte ka uteslutas (om nu skickort inte är en rökridå). är @Snurrfian. Är du min tomte tro?
Jag såg att du skrivit nåt om det och tänkte att det kanske var du som var min avundsjuka lakritsälskande tomte Vilken tur att du fick en I julklapp du med smålänningarna är min favoritDet stämmer bra! Jag är din tomte, som älskar lakrits och stickar!