Jaahaaaa.. Att jag inte tänkte på det..Bara att fixa bättre lämpade klappar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaahaaaa.. Att jag inte tänkte på det..Bara att fixa bättre lämpade klappar.
Man blir glad av för att någon ansträngt sig Det är inte lätt att hitta något som känns 100% alla gånger, något kanske inte hinner fram men vore perfekt, ens ideer kan stöta på problem. Vissa har budget över summan och andra har precis den som gräns. Jag har fått handgjorda saker och köpta saker men genom åren där jag varit med då och då har jag alltid varit nöjdÅh, jag börjar bli nervös för vad den jag ger till ska tycka Har hela tiden tänkt att man blir glad för att någon ansträngt sig, men tänkt om man prickat helt fel??
Jag raderade ett inlägg/bild där det möjligen gick att se avsändaradress, jag såg den inte, men rapportören kanske gjorde det. För säkerhets skull tog jag bort den, lägg gärna in igen med bättre vinkel på paketet.
Rapportera det till Postnord.Har fått mail att paketet levererats till min brevlåda men där är det tomt
Vad ska man göra då??
Kan ju vara så att paketet visade sig vara för stort för din brevlåda och hamnar på ett utlämningsställe istället. Vilket du bör på en avi på imorgon isåfallHar fått mail att paketet levererats till min brevlåda men där är det tomt
Vad ska man göra då??
Jag spårade ditt paket:Har fått mail att paketet levererats till min brevlåda men där är det tomt
Vad ska man göra då??