Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast vi skickar väl med PostNord?
Men nej!
Fast vi skickar väl med PostNord?
Ja, så är det förstås!Många drabbade ä
Tänkte rent allmänt att många som skickar blir drabbade. Kan ju vara så att man beställt något.
Usch- känner att jag har underpresterat som tomte i år men med sjuk förälder och väldigt lite tid över fick det bli som blev. Jag hoppas bara inte mitt tomtebarn blir alltför besviken
Usch- känner att jag har underpresterat som tomte i år men med sjuk förälder och väldigt lite tid över fick det bli som blev. Jag hoppas bara inte mitt tomtebarn blir alltför besviken
Så sorry mitt kära tomtebarn, jag kan förklara hur "det skulle bli" när du har öppnat ditt paketJag tyckte min idé var superbra! Men den var väldigt mycket bättre i mitt huvud än i verkligheten
det tror jag verkligen inte! Det är ingen tävling, bara att någon får ett paket kan ju faktiskt vara det viktigaste. Att få öppna ett paket oavsett innehåll betyder iallafall mycket för mig.Usch- känner att jag har underpresterat som tomte i år men med sjuk förälder och väldigt lite tid över fick det bli som blev. Jag hoppas bara inte mitt tomtebarn blir alltför besviken