Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är för sent, anmälningstiden gick ut igårkan man fortfarande anmäla sig eller är det stängt?
Jag är ju extremt oanonym på buke, så jag får se om jag spelar med öppna kort på avsändare eller inte. Eller så tror jag bara att alla vet vem jag är.
Det som bekymrar mig är att man inte får öppna julklappen förrän på julafton. Hoppas på att min tomte är snäll och inte postar paketet för tidigt, för varje dag jag måste titta på paketet kommer att vara en jobbig dag (tur att jag har många adventskalendrar att sysselsätta mig med).
Men visst får man öppna paketet det första man gör på julafton? Snälla?!
Det finns dom som brukar öppna sina paket 00.01 på julaftonJag är ju extremt oanonym på buke, så jag får se om jag spelar med öppna kort på avsändare eller inte. Eller så tror jag bara att alla vet vem jag är.
Det som bekymrar mig är att man inte får öppna julklappen förrän på julafton. Hoppas på att min tomte är snäll och inte postar paketet för tidigt, för varje dag jag måste titta på paketet kommer att vara en jobbig dag (tur att jag har många adventskalendrar att sysselsätta mig med).
Men visst får man öppna paketet det första man gör på julafton? Snälla?!
Det finns dom som brukar öppna sina paket 00.01 på julafton
Jag är så taggad! Eftersom det bara är jag, sonen och ev brorsan som firar jul och vi har sagt att vi vuxna inte ska köpa några klappar till varandra så är detta den enda klappen jag får i år så jag är ju extra taggad pga det också. Jag får en julklapp att öppna liksom!
Fått så bra ledtrådar. Gjorde en vattentät plan. Köpte första klappen. Ger mig ut på www för att fullfölja planen, och hittar 1826494554 andra perfekta klappar. Har nu beslutsångest och en slopad plan