Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, så antingen är man ärlig eller så lånar man nån annans adressDum fråga men registreras inte spårbara paket så att man kan se avsändare? typ "en försändelse från x är på väg till dig"
Det får bli ledtråden om vem ens secret santa är då antar jagJo, så antingen är man ärlig eller så lånar man nån annans adress
Det kan det ju bli Jag vet att jag nåt år skapade ny mailadress, lånade big santa som avsändare och hade en av mina chaufförer att posta det långt härifrån Men då hade jag en kompis som offer ocksåDet får bli ledtråden om vem ens secret santa är då antar jag
Man brukar kunna få använda big santas adress om man frågar snällt . Det har jag gjort någon gång. Har också försökt lämnain det i någon annan stad ett par gånger . Allt för att förvirraDum fråga men registreras inte spårbara paket så att man kan se avsändare? typ "en försändelse från x är på väg till dig"
Dum fråga men registreras inte spårbara paket så att man kan se avsändare? typ "en försändelse från x är på väg till dig"
Kanske att jag kan sno sambon som avsändare då för att förvirra... Hmm.Man brukar kunna få använda big santas adress om man frågar snällt . Det har jag gjort någon gång. Har också försökt lämnain det i någon annan stad ett par gånger . Allt för att förvirra
Kanske att jag kan sno sambon som avsändare då för att förvirra... Hmm.
Inser att buke är fullt av spioner nu som gömmer sig överallt med tanke på era egenutvecklade spårningsförvirringsmetoder
Jag tror att jag kommer göra det. KanskeHoppas jag får fråga….Men ni som varit med tidigare, lämnar ni ledtrådar på typ en lapp bland klapparna så offret kan gissa tomte, eller hur gör ni?
Det finns ännu fler sätt att klura till det med adress och liknande .Kan tillägga att flera av Secret Santa-veteranerna är ena på att googla sig fram (på detektivnivå) så vill man försvåra kan man lämna in på ort man inte bor på, använda Big Santa som avsändare osv, osv
Jag brukar försöka göra det, om jag inte glömmer.Hoppas jag får fråga….Men ni som varit med tidigare, lämnar ni ledtrådar på typ en lapp bland klapparna så offret kan gissa tomte, eller hur gör ni?
Det finns ännu fler sätt att klura till det med adress och liknande .
Jag börjar få en plan klar jag också, tror jag alla fall.Jag har planen klar.
Nu ska jag bara köpa grejerna med