Jag tror att du är min tomte? Chokladen var väldigt god och pocket boken verkar vara väldigt bra. Tack!
Skyldig Ledsen att inte ledtråden kom med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att du är min tomte? Chokladen var väldigt god och pocket boken verkar vara väldigt bra. Tack!
Tack så mycket! D
Varsågod!@EmmaW Jasså?
Tacktack iallafall! Använde nu någon annans adress?
Lite sent svar, haft fullt upp några dagar.
Åh vad glad jag blir att du blev nöjd!Jag ger upp det där med att få in några bilder...
Men min fantastiskt snälla tomte @Wingates hade skickat ett jättefint, silverglittrande paket fyllt med supergod saltlakrits från Lakritsfabriken, fin choklad och en måttsats i roliga färger! (Alltså tsk, msk och halva sådana, till köket) Det sista var verkligen klockrent, för jag hade funderat på att köpa en till men inte kommit till skott!
Tusen tack snälla tomten!
Instämmer i tackandetTack @Nixehen för att du än en gång lyckades pussla ihop detta! Ser redan fram emot nästa jul
Jag brukar inte vara med vid påskInstämmer i tackandet
Men du menar väl längtar till påsk?
Hög tid att börja då alltsåJag brukar inte vara med vid påsk
Kom på att jag ju glömde att visa upp mina paket. Bättre sent än aldrig:
Verkligen! Det lär inte duga med 5-kronorsmössen i framtidenVilka flådiga möss!
Inte än men kände att det var dags att börja gissa kommer få det någon gång under januari
@Ninnurur Nu äntligen har jag fått mitt paket! Tusen tack för alla saker lakrisen var helt sjukt god och både jag och mamma har mumsat i oss nästan allt Och ponnyn blir nog sjukt glad för sitt godis, han ska få prova det i eftermiddag!
Och boken verkar intressant och plaketten (eller var den heter) är redan upphängd