Ledtråden jag skickade med anspelar bland annat på orten jag bor i.
Då måste du vara min tomte? Orten stämmer iaf med din profil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ledtråden jag skickade med anspelar bland annat på orten jag bor i.
Jag är din tomte .Då måste du vara min tomte? Orten stämmer iaf med din profil
Jag bet lite i en. Har varit lite orolig sen dess Ett tag tänkte jag älgbajs och var nära att klippa av mig tungan. Men lite hästgodis är inte hela världen Tack igen!Om du menat det som låg i en liten påse så tror jag att det är hästgodis. Det följde med när jag köpte julgranskulan och jag skickade bara med det, ska erkänna att jag inte tittade så noga
Kan det då vara så att du är min tomte eftersom mitt paket saknade ledtråd?Ledtråd till mitt offer --> det var ingen ledtråd med i paketet (glömde ju kortet i handväskan )
Kan det då vara så att du är min tomte eftersom mitt paket saknade ledtråd?
Eller se till skaffa ett sto....också (vi har ju en del rosa kvar sen förra foderhästen )Japp, det är jag
Du får väl använda rosa fluffet på ponyhästen när dottern inte är med eller skänka till någon liten tjej med ett sto eller så
Eller se till skaffa ett sto....också (vi har ju en del rosa kvar sen förra foderhästen )
För visst är det så att om man köper en häst så duplicerar de sig sen?
Är du min tomte?
Det är jättesvårt att gissa ju. Man kan omöjligt hålla koll på alla .Haha, du gav ju massor av ledtrådar men jag är ju själv lite av en doldis här och hinner inte läsa så mycket som man kanske borde för att ha koll på folk så det var ju bra att du gav mig lite hjälp på traven
Är du min tomte?Ledtråd till mitt offer: Jag bor på en ort som snart får besök av folk från hela världen.
Det är jättesvårt att gissa ju. Man kan omöjligt hålla koll på alla .
Är du min tomte?