Inte din heller@grodan21 Är du min tomte?
Edit:
Nej det kan du nog inte vara? Skäms nog, minns vem jag skickade till förra året men inte vem jag fick ifrån
Mitt "offer" har inte synts till på ett tag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte din heller@grodan21 Är du min tomte?
Edit:
Nej det kan du nog inte vara? Skäms nog, minns vem jag skickade till förra året men inte vem jag fick ifrån
Ursäkta att jag inte varit inne på ett tag, råkade ut för en vurpa på julafton och hamnade på sjukhus fram till idag.
Prallan jag är tyvärr inte din tomte, men mumfie du har rätt =). Kul att du gillade tomten.
Vill säga stort tack till min tomte chokladen var supergod, boken ska jag påbörja ikväll.
Inte mitt heller, en ledtråd är att mitt offer inte gissat alls...Mitt "offer" har inte synts till på ett tag
Ledtråd: mitt offer har skrivit i tråden men har inte gissat eller skrivit vad hen fått
Kan det vara du som är min tomte?
Du passar inte in med avsändarort, men är du min tomte???Tredje ledtråden till mitt offer: Du har gissat på många tomtar .
//r
Du passar inte in med avsändarort, men är du min tomte???
Vi hade klappöppning igår. Hunden fick en tuggbensjulstrumpa, sonen en briomyra och jag fick den godaste lakritsen som jag smakat på år och dag...! Försöker hålla mig från att äta upp hela direkt. love:
Vad var det för lakrtis?
Haha ja jag är din tomte Vilken tur att lakritsen var god, jag avskyr lakrits och kände mig helt lost i en lakritsaffär
Almaregårdens jullakrits. Jag har satt i mig halva påsen och har redan googlat fram hur jag ska kunna fylla på förrådet.
Åh! Tack snälla tomte!!! Chokladen är supergod och Lush, vad ska jag säga!Ja, det är jag .
//r
Nyårsafton kanske är en perfekt dag för det? Så slipper folk hålla på och gissa fram till trettondagenNär folk så önskar!