Ja precis! Förr klickade man bara nånstans, men nu hittar jag ingentingDet undrar jag medFörut var det enkelt att se, nu har jag ingen aning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precis! Förr klickade man bara nånstans, men nu hittar jag ingentingDet undrar jag medFörut var det enkelt att se, nu har jag ingen aning.
Vet du hur man gör då?Fast jag tittar inte på vilka som varit in på min profil, jag tycker det är roligare att luska ut vem det är när man väl fått paketet![]()
Jag har redan stalkat min person - hoppas att hen inte tar illa upp när stalkingen upptäcks för det kommer den att göra (första ledtråden). Mitt största problem är att inte fläska på med massor av kuliga pinaler Jag älskar att hitta på julklappar.
Jag har lite samma problem, jag fick hejda mig idag när jag var och handlade för jag hittade massor som skulle passa mitt offer, så nu har jag skrivit upp det jag såg och sätta mig och fundera vilket som faktiskt är det som kommer att uppskattas mest, inte det som jag tycker är roligast att köpa.
![]()
Var inte alls tvungen att tänka till två gånger innan jag insåg att ss stod för secret santa och inget annat :PDen jag tomtar gör visade sig vara i helt annan ålder än jag inbillat mig.
Har lite idéer, hoppas det kan bli bra!
Så tacksamt när personen varit med i ss innan när man stalkar!
Vet att Reddit har/haft secret santa, där blir det ju verkligen folk från hela världenVet ni fler forum som gör en sådan här grej á la Secret Santa? Varifrån kommer idén?
Vet att Reddit har/haft secret santa, där blir det ju verkligen folk från hela världen(och tydligen inte helt ovanligt att kända personer deltagit
)