Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näthandel!Får nog stå över. Sitter fast hemma med ett ben i paket och har svårt att ta mig ut i affärer.![]()
Du tänkte så.Näthandel!De kan till och med skicka direkt!
![]()
Eftersom du har urtråkigt så kan du "fönstershoppa" på nätet! Det finns massor av roliga sidor att kika på!Du tänkte så.
Men jag gillar ju att gå i affärer och klura på presenter.
Får klura lite till.![]()
Du tänkte så.
Men jag gillar ju att gå i affärer och klura på presenter.
Får klura lite till.![]()
Haha, ja jag har räknat ner dagarna!Snart får vi våra offer!![]()
Fast har nu helt glömt hur det var när man skickade paketet? Skulle man skicka med någon ledtråd då, eller??![]()
Spännande, då får man snart börja klura ut vad man ska ge till sitt offerAnmälan är avslutad och imorgon kommer jag lotta och skicka ut offer!
Så spännande det kommer att bli, både att klura ut en riktig härlig julklapp till någon och att klura ut vem som skickat. Fast där har jag ett mindre problem, jag är ju inte med så ofta och har lite mindre koll på er alla....men, men, det löser sig väl det med![]()
Vi får ju låna Secret santas namn också hihiHehe, jag tror det är rätt mycket Buke-stalkning före paketskick och efter öppnandet!
Förra gången (påsk) gissade jag helt fel men min påskhare hade varit lite lömsk och skickat från en annan ort än bostadsorten...![]()
![]()
Om du är utloggad!Kan man stalka nu här på Buke utan att det syns på något sätt, att en viss användare har varit inne på ens profil??![]()