Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Kl

Jag vill öppna mitt paket nuuuuuu!

Mvh Nyfiken i en strut :D

Då är vi två! :D

*kl*

Efter att ha klurat och letat en stund har jag nog lyckats lista ut vem min tomte är, men väntar med att gissa tills jag öppnat mina fina julklappar.

Tre med mig!

*KL*

Jag har inte den blekaste aning om vem som kan vara min Secret Santa, och eftersom jag inte är mycket till detektiv lär jag behöva några ledtrådar senare...

KL
Jag har fått en avi och kör till posten och hämtar imorgon :)

image_zpse100c704.jpg

Dålig bild, men här är mitt paket! Fick ett namn som avsändare men har inte börjat göra några efterforskningar än om vem som kan vara min tomte. Ska bli spännande att se vad som finns i för det låter lite när man skakar försiktigt på det! Öppnas på julaftonsmorgon.

Betazoid + Grodan21 - Era tomtar hälsar att ni kan öppna kartongerna det skickats i, klapparna är inuti och inslagna! :D

Mitt med! Undrar vad som döljer sig under pappret O_o
Alltså det är med att hålla sig till julafton har nog aldrig varit svårare än nu! Och då har jag ändå fått öppna julklappar ikväll eftersom vi firade lilla julafton med mamma. Men ändå måste jag klämma o lukta lite på SS-paketet :angel:

Betazoid + Grodan21 - Era tomtar hälsar att ni kan öppna kartongerna det skickats i, klapparna är inuti och inslagna! :D

Det har jag redan gjort, men jag tittade försiktigt i ett litet hörn först! Bild har jag dock missat, återkommer.

*kl*

Hoppas jag får skjuts in till stan idag, har lite problem att ta mig någonstans då jag blivit utan bil, och inte lätt att hitta skjuts då jag bor ute i bölebyggden, men hoppas jag får skjuts in idag eller imorgon annars får jag ta det så fort jag kan, men vill ju öppna mitt paket på julafton :)
Så mitt paket ligger hos mitt ombud :) har ett namn men ska klura mer när jag fått hem paketet och se om det går att hitta mer ledtrådar :D

Kl
Skulle någon vänlig själ vilja lägga till mig på listan över"offer" som fått sitt paket? :)

Har lagt till dig. :)

Vi har fått paket
1. Cambodia
2. athena_arabians
3. MikaTela
4. lisa412
5. Barbabelle
6. Glooper
7. Malibu_Stacy
8. Killaloe
9. Huntress
10. Sonic 76
11. Paddington
12. Adelente
13. prallan
14. ullo
15. bitta
16. WS6
17. Emro
18. Buschiq
19. MinIan
20. Chio
21. zassoo
22. pannkaka
23. LindgrenV
24. Qbaby
25. Shaggy
26. Tigerflicka
27. Squarepants
28. Hjartagna
29. Houdinie
30. Eliine
31. Fraggel_tess
32. Betazoid
33. Trissa
34. Sofia77
35. TeamLundVer
36. cili
37. living_dead
38. grodan21
39. EmmaW
40. Snurrfian
41. Leoni
42. Gry
43. bollen__
44. Pulkaskurk
45. Jannice
46. Roxer
47. Jeps
48. Ninnurur
49. Kviga

kl

20131222_155346.jpg

Här är mitt tjusiga paket. Det sitter till och med två julgranskulor bland snörena :D
Kakan ansåg att snöret var hennes och ville springa iväg med det, så nu har jag gömt paketet för att hon inte ska kunna öppna det åt mig :p

Har ett avsändarnamn som skulle kunna vara min SS, men eftersom jag tycker att det blir lite tråkigt att börja snoka innan paketet ens är öppnat så låtsas jag inte om det tills vidare :)

Min tomte har nog snott avsändare... men jag tror på Zassoo. Eller prallan. Eller Snurrfian... Eller nån annan...

Från min tomte var det ingen avsändaradress utan bara ett namn. Poststämplat var det, men det gick inte att läsa ort på stämpeln så jag får väl börja luska bland de som har sagt sig skickat från Posten och inte använt skicka lätt.
Å andra sidan spelar det inte så jättestor roll vem det är från, men när det lider vill jag gärna kunna tacka personen :).

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 554
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka