Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jag har fått min avi nu och får se om jag hämtar ut paketet imorrn, måste ändå skicka ett annat. Men jag har lite annat i tankarna också...

Och jag har hämtat ut :up: Det är sjukt spännande det här! Jag har inte en blek aning om vem. Men eftersom avs hette Emma, gissar jag på EmmaW.

Jag är inte din tomte ;)

Jag är dock säker på vem min Ss är då namnet avslöjade ;)
Tack Jannice :D

Senast ändrad:

Vad duktiga alla är på att hålla sig :) Mig kliar det i fingrarna på ända sedan jag hämtade ut mitt paket, jag kommer bli galen innan julafton hinner komma :D

Men, det stog att man skulle fylla i sitt namn och adress på postens hemsida och jag är alldeles för feg för att inte lyda Posten ;) Nästa år ska jag skriva Gunde Svan som avsändare!

:rofl:

Vi alla kan skriva Gunde Svan som avsändare, så kan han få en jävla massa paket om Posten misslyckas med att skicka till mottagaren :D

Jag har fått en avi om att mitt paket finns att hämta ut! Äntligen, blev ju nästan orolig :angel:

DU kunde angett Big Santa som avs, det gjorde jag.. :D

Och fler med dig! ;)

KL*
Enligt kvällens kollinummersökningar så är det nu bara 4st kvar som inte fått sina paket - varav två har sina paket att hämta hos ombud och de andras är under sortering och bör absolut vara framme på måndag! :)

EDIT: Det är till och med TRE som har sina paket att hämta ut hos ombud! :D

Förstå vad förvånad han ska bli, helt aningslös om varför han blir julklappsbombad :D

*kl*

Det är lika roligt varje år att följa SS. Upptrappningen, kort på alla paket och sedan alla avslöjanden. :)

Vi har fått paket

1. Cambodia
2. athena_arabians
3. MikaTela
4. lisa412
5. Barbabelle
6. Glooper
7. Malibu_Stacy
8. Killaloe
9. Huntress
10. Sonic 76
11. Paddington
12. Adelente
13. prallan
14. ullo
15. bitta
16. WS6
17. Emro
18. Buschiq
19. MinIan
20. Chio
21. zassoo
22. pannkaka
23. LindgrenV
24. Qbaby
25. Shaggy
26. Tigerflicka
27. Squarepants
28. Hjartagna
29. Houdinie
30. Eliine
31. Fraggel_tess
32. Betazoid
33. Trissa
34. Sofia77
35. TeamLundVer
36. cili
37. living_dead
38. grodan21
39. EmmaW
40. Snurrfian
41. Leoni
42. Gry :)
43. bollen__
44. Pulkaskurk
45. Jannice
46. Roxer

Hämtade ut det i förrgår, men har haft en hel del på jobbet. :)

Mitt paket är hämtat och delvis öppnat. Som grädde på moset så blev mamma och dottern påkörde på coops parkering efter att ha hämtat paketet, och något smällde. Troligen dotterns ballong men vi ville kolla paketet ändå. Det var tack och lov helt, och tusen tack för det jag sett än så länge! :love:

Vågar knappt skriva detta, men mitt pakets avs var B.S Emma. B.S??? Har tänkt så det knakar... I min värld är B.S förkortning av bullshit... menade då denna Emma att hon brukar prata bullshit på buke och att detta är en ledtråd :confused:? Hmm det kan ju inte stämma... O_o Men så slog det mig att BS är förkortning av Big Santa :D:idea:

Erkänner att jag är lite trög, men bara liiite :o

Haha! :D

Jag har försökt med mina bästa privatdetektivskills att komma på vem min SS är.. Men det är omöjligt :D

Jag har inte heller den minsta aning om vem min tomte är. Jag har ett namn (som jag vet inte är Big Santa) och poststämpeln som säger mig ungefär i vilken del av landet det skickats från. Men jag har verkligen ingen aning :D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 603
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka