Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Vi har fått paket

Cambodia
athena_arabians
MikaTela
lisa412
Barbabelle
Glooper
Malibu_Stacy
Killaloe
Huntress
Sonic 76
Paddington
Adelente
prallan
ullo
bitta
WS6
Emro
Buschiq
MinIan
Chio
zassoo
pannkaka
LindgrenV
Qbaby
Shaggy
Tigerflicka
Squarepants
Hjartagna
Houdinie
Eliine
Fraggel_tess
Betazoid
Trissa
Sofia77

Jag har hittat mitt paket nu och ska hämta ut det i morgon :up: spännande :D

Nu upptäckte maken att mitt efternamn var fel, hur kinkiga kan de vara? Avin kom ju ändå till mig och allt stämmer förutom några bokstäver i efternamnet? Kommer jag inte att få ut mitt paket eller vad tror ni? O_o

Hälsning från din tomte:
Snurrfian borde få ut sitt paket, jag så först nu att dom skrivit fel namn på kvittot på posten men jag har ju skrivit adressen för hand också på paketet och där står hennes riktiga efternamn.

Vi har fått paket

Cambodia
athena_arabians
MikaTela
lisa412
Barbabelle
Glooper
Malibu_Stacy
Killaloe
Huntress
Sonic 76
Paddington
Adelente
prallan
ullo
bitta
WS6
Emro
Buschiq
MinIan
Chio
zassoo
pannkaka
LindgrenV
Qbaby
Shaggy
Tigerflicka
Squarepants
Hjartagna
Houdinie
Eliine
Fraggel_tess
Betazoid
Trissa
Sofia77
TeamLundVer

Jag börjar känna mig utanför... Var är mitt paket!? :( Nä, vaddå? Är jag otålig? Nu förstår jag inte :D :angel:

Jag har en clue till min ss. Låg ju påsar från Ica Uppsala i och ett kvitto :)
Men det säger mig inte så mycket ändå ju!!

*KL*

Min avi kom idag så får se till att hämta ut paketet imorgon :)

Jag tror att min SS är Trissa eller Gry :p

Intressant! :p

Apropå det, har ni skickat helt anonymt eller angett nick? Jag fick ju så bråttom till posten att jag inte ens hann fundera på det, men hade nog ändå inte vågat skriva under med nicket. Jag menar, tänk om offret hatar min julklapp? :crazy:

Intressant! :p

Apropå det, har ni skickat helt anonymt eller angett nick? Jag fick ju så bråttom till posten att jag inte ens hann fundera på det, men hade nog ändå inte vågat skriva under med nicket. Jag menar, tänk om offret hatar min julklapp? :crazy:

Jag har till och med lånat en kompis namn och adress som avsändare. :p Inte för att jag inte kan stå för min klapp, men jag vill inte göra det för lätt eftersom mitt namn och mitt nick är rätt nära varandra.

Nu är jag lite ny på att vara med på Secret Santa, men är tanken att man ska fundera över vem ens tomte är? Själv tycker jag att det är rätt charmigt att inte veta, fast nyfiken är jag ju förstås... Innan vi ens öppnat paketen, ha ha... :D

Jag är förstås också nyfiken, :) och jag minns inte riktigt om det var optional att avslöja sitt nick eller inte.

jag vet att mitt offer inte vem jag är än :)
jag har ingen aning än om vem som är min tomte, men ska gissa när jag öppnat paketet

Vi brukar gissa hejvilt när paketen öppnats och tillslut har BS visat lista på vem som skickat till vem. Man vill ju oftast kunna tacka ordentligt! :) Och om man är helt lost kan ens tomte vara snäll och ge en lite ledtrådar :D

Jag skrev mitt riktiga namn som avsändare, men eftersom vi är flera Uppsalabor med så brukar det vara safe :D

Okej, tack! Nu har jag lite mer koll känns det som - åtminstone på den biten! Då återstår bara att fundera... och fundera... :D

Insåg just att jag är jättelätt att googla. Smurf också!

Senast ändrad:

Jag tycker "gissandet" är roligt + med lite ledtrådar då ;)
Så BS får gärna vänta lite innan alla avslöjas ;P

Hade varit kul att gissa rätt hehe XD

Mitt offer ska nog inte få ledtrådar.. har mitt offer tur så listar h*n ut det direkt ;P

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
42 43 44
Svar
869
· Visningar
26 691
Senast: EZMK
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka