Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Kl

Jag vågar inte öppna mitt paket, för vet ej om det är inslaget eller inte! Just nu är det inslaget i någon slags svart påse och reklamtejp så inte så spännande att lägga upp bild här kanske ;)
Men det som är spännande är att paketet låter när man skakar lite på det! :D

Din tomte låter hälsa att det går bra att öppna påsen, det är inslaget inuti! :)

Kl
Jag har fått en avi!! :D Så nu hoppas jag bara att dotterns magsjuka är klar och vi andra klarar oss så jag kan åka och hämta!! Annars får jag skicka svägerskan att hämta det om hon törs titta in här och få mitt körkort och avin... ;)

Nu upptäckte maken att mitt efternamn var fel, hur kinkiga kan de vara? Avin kom ju ändå till mig och allt stämmer förutom några bokstäver i efternamnet? Kommer jag inte att få ut mitt paket eller vad tror ni? O_o

Paketet.jpg

Woop woop! :D:D:D

Vi har fått paket

Cambodia
athena_arabians
MikaTela
lisa412
Barbabelle
Glooper
Malibu_Stacy
Killaloe
Huntress
Sonic 76
Paddington
Adelente
prallan
ullo
bitta
WS6
Emro
Buschiq
MinIan
Chio
zassoo
pannkaka
LindgrenV
Qbaby
Shaggy
Tigerflicka
Squarepants
Hjartagna
Houdinie
Eliine

Hur lång tid dröjer det innan avin kommer? Vet att paketet har kommit, men ingen avi.:(

Jag fick mail om leverans på väg, när jag sökte via postens hemsida stod det att det var på utlämningsstället men jag hade ingen avi, så jag gick till utlämningsstället med mailet och fick paket :) dagen efter kom avin i brevlådan :p

Nu upptäckte maken att mitt efternamn var fel, hur kinkiga kan de vara? Avin kom ju ändå till mig och allt stämmer förutom några bokstäver i efternamnet? Kommer jag inte att få ut mitt paket eller vad tror ni? O_o
Det är lite olika, jag hämtade igår ut ett paket med mitt efternamn som ogift. Det var inga problem alls!
När jag just hade gift mig så fick jag INTE hämta ut paketet utan att ha med mig ett papper som visade att jag bytt efternamn typ. Men, när jag hämtade ut körkortet på själva posten så sa damen i luckan att de på utlämningsställena kan vara jäkligt kinkiga men att de egentligen INTE får vara det om resten stämmer. Så du ska ju kunna få ut det och jag tänker att de borde ju kunna se att det bara är felstavat, i mitt fall så var det ju två helt olika efternamn!

Fick en avi idag, wihoooo!!
Men hämtade ut paket senast igår så avvaktar till imorgon med att hämta ut det då jag väntar på ett paket till. Men jag ser sååå fram emot det!

Paketets id-nummer räcker för att hämta ut paketet. Ta med dig det och legitimation till utlämningsstället så kan du gå därifrån med ditt paket sedan.

NU kan jag meddela att ALLA paket är påväg genom Sverige till sina respektive mottagare - vilket innebär att alla borde ha sina paket till julafton! :D
Fyll gärna i listan alla ni som fått paket - det underlättar min avprickning. :)

Vi har fått paket

Cambodia
athena_arabians
MikaTela
lisa412
Barbabelle
Glooper
Malibu_Stacy
Killaloe
Huntress
Sonic 76
Paddington
Adelente
prallan
ullo
bitta
WS6
Emro
Buschiq
MinIan
Chio
zassoo
pannkaka
LindgrenV
Qbaby
Shaggy
Tigerflicka
Squarepants
Hjartagna
Houdinie
Eliine
Fraggel_tess

Vi har fått paket

Cambodia
athena_arabians
MikaTela
lisa412
Barbabelle
Glooper
Malibu_Stacy
Killaloe
Huntress
Sonic 76
Paddington
Adelente
prallan
ullo
bitta
WS6
Emro
Buschiq
MinIan
Chio
zassoo
pannkaka
LindgrenV
Qbaby
Shaggy
Tigerflicka
Squarepants
Hjartagna
Houdinie
Eliine
Fraggel_tess
Betazoid

Vi har fått paket

Cambodia
athena_arabians
MikaTela
lisa412
Barbabelle
Glooper
Malibu_Stacy
Killaloe
Huntress
Sonic 76
Paddington
Adelente
prallan
ullo
bitta
WS6
Emro
Buschiq
MinIan
Chio
zassoo
pannkaka
LindgrenV
Qbaby
Shaggy
Tigerflicka
Squarepants
Hjartagna
Houdinie
Eliine
Fraggel_tess
Betazoid
Sofia77

Delvis kl

VILL SE FOTON PÅ PAKETEN! :D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
813
· Visningar
24 966
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 032
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat