DÄ gissar jag pÄ dig för jag fick sÄvitt jag vet ingen ledtrÄdInte jag .
Som ledtrÄd till mitt pÄskbarn kan jag sÀga att jag inte skickade med nÄn ledtrÄd, för jag glömde packa ner den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DÄ gissar jag pÄ dig för jag fick sÄvitt jag vet ingen ledtrÄdInte jag .
Som ledtrÄd till mitt pÄskbarn kan jag sÀga att jag inte skickade med nÄn ledtrÄd, för jag glömde packa ner den
Ăr du min hare?Inte jag .
@cewe Àr du min hare?Tack snÀlla pÄskharen. Nu ska jag bara lista ut vem du Àr
VarsÄgod!Tack sÄ mycket @Blacksmithfarm !
kunde inte lista ut hela ledtrÄden men gott och vÀl tillrÀckligt för att vara sÀker pÄ att det Àr du som pÄskat för mig .
Nu har jag nÄgot att göra som blev tvungen att stanna hemma i pÄsk
Ska börja med boken sÄ snart jag lÀst ut den jag började med igÄr.
AlltsÄ sÄ fina pakeeeeeet!
Sonen Àr lyrisk och ska genast sÀtta sig och mÄla.
Jag kan inte komma över hur fin skylten Àr och letar efter bÀsta platsen att hÀnga den pÄ.
Tack snÀlla @FjordfrÀlst, helt fantastiskt fint!
DÄ gissar jag pÄ dig för jag fick sÄvitt jag vet ingen ledtrÄd
TyvĂ€rr inte, till bĂ„daĂr du min hare?
AlltsÄ kan det vara sÄ enkelt att @lil-sis Àr min pÄskhare ?
Attans borde ha listat ut det med orten men tÀnkte att sÄ lurigt kan det ju inte varaJajjemensan!
Till mitt pÄskbarn vill jag sÀga att vissa kaniner har större öron Àn andra.
Sorry, fullt upp hÀr idag, men jag Àr inte din hare.Vet inte om du sÄg att jag gissade pÄ dig, @Cattis_E ?
Nix, jag Àr nÄgon annans hare.Hm kan det vara @Cattis_E som Àr min pÄskhare tro?
Kan det vara du som Àr min pÄskhare?Inte jag .
Inte jag dÀr hellerKan det vara du som Àr min pÄskhare?