Secret EasterBunny 2015

IMAG0079_zpsgmjbc53l.jpg

Dessutom en påse hästgodis som pållen fick igår. :)
Tack snälla påskharen!

Tack snälla påskharen för de jättefina och väldigt genomtänkta presenterna. Tyvärr har jag inte lyckats ta något kort på presenterna, så där får jag skämmas. :o
Men jag fick ett underbart gott te som passar perfekt till skogsutflykterna, en bra mugg att dricka det ur och fantastiskt god lakrits som tilltugg. Fast lakritsen gick åt innan jag hann ut i skogen. Kissen fick godis (som är jättegott om man ser till hur han tigger runt godisskåpet) och en superkul leksak! Gubben leker som en kattunge helt plötsligt! :bump:

Stort tack, kan det möjligen vara @athena_arabians som är min Secret Bunny? Är urusel på att gissa ledtrådar, men tycker att orten möjligtvis kan stämma?

Tack snälla påskharen för de jättefina och väldigt genomtänkta presenterna. Tyvärr har jag inte lyckats ta något kort på presenterna, så där får jag skämmas. :o
Men jag fick ett underbart gott te som passar perfekt till skogsutflykterna, en bra mugg att dricka det ur och fantastiskt god lakrits som tilltugg. Fast lakritsen gick åt innan jag hann ut i skogen. Kissen fick godis (som är jättegott om man ser till hur han tigger runt godisskåpet) och en superkul leksak! Gubben leker som en kattunge helt plötsligt! :bump:

Stort tack, kan det möjligen vara @athena_arabians som är min Secret Bunny? Är urusel på att gissa ledtrådar, men tycker att orten möjligtvis kan stämma?

Det stämmer bra det @Glooper :) och varsågod.

Kan medge att det var väldigt planerat att ha fjädrarna på paketet med tanke på vad du berättat om kissen :rofl: och du fick ju en perfekt bild på det hela :D

Har haft fullt upp i påsk hos särbon men det kommer bilder på mina presenter snart.

Lyckas inte få in någon bild men jag fick ett ägg med lite chokladägg, ett ljus i bivax och ett litet knyte med blomfrön i som jag gissar är lila liljor av något slag :) :up:
Tycker liljorna är jättespännnande men tydligen tar det minst 6 år innan de blommar :o hoppas vi bor kvar här så länge :cool:

Offer >>> Påskhare
WS6 - toughcookie
Trott - Squie
Snurrfian-nixehen
Glooper - athena_arabians
Nixehen - GardenAngel

Jag hade en gissning på vem som kan vara haren men jag har ingen aning :confused:

Hur som helst, böckerna tror jag kommer bli kanon av baksidorna att döma och blir jag bara gravid = föräldraledig (med en trött kotte) så kommer jag beta av den skrivna listan också :love:

Och resten lär komma till användning :D

Har ingen bild på mitt paket, men jag fick torkade frukter, en fotoram och en burk kattgodis till husdjuren. Dom blev helt galna och ska bara ha och ha och ha O_o Anti-hårboll passar perfekt till Boll som haft problem med sånna i helgen.
Tack till min kanin, men jag har ingen aning om vem du är?

Så har även jag öppnat mitt paket.
Två fina servettringar med hästskor på, påskté och jättefin tesil -invigd redan med det mycket goda téet! Och en stor påse geléhallon (som det är pinsamt lite kvar av efter 50 mil bilresa idag :o )

Tusen tack till min hare! :love: som jag tyvärr inte har en aning om vem det är...

Kan säga att jag inte skrev ledtråd till mitt offer, är lite lagom dålig på att slå in paket samt att ett av paketen var ätbart :)

Så har även jag öppnat mitt paket.
Två fina servettringar med hästskor på, påskté och jättefin tesil -invigd redan med det mycket goda téet! Och en stor påse geléhallon (som det är pinsamt lite kvar av efter 50 mil bilresa idag :o )

Tusen tack till min hare! :love: som jag tyvärr inte har en aning om vem det är...

Kan säga att jag inte skrev ledtråd till mitt offer, är lite lagom dålig på att slå in paket samt att ett av paketen var ätbart :)

Du?

:D

Jag fick boken "Rör inte mitt mord" av Lars Forsberg, en påse choklad från Anton Berg och ett paket te. Kan säga att det inte är någonting kvar av chokladen (:o), teet är otroligt gott (:love:) och jag har hunnit läsa två kapitel i boken som inte alls är en genre jag läser från så det ska bli riktigt roligt att läsa utanför min "comfort zone" :up:
Återkommer med en gissning på min kanin :D

Det här stämmer in på paketet jag skickade till mitt offer med ;) Ingen ledtråd, kass att slå in och det var ätbart med i paketet :p

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
42 43 44
Svar
873
· Visningar
26 866
Senast: netia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 550
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar