Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snälla påskharen för de jättefina och väldigt genomtänkta presenterna. Tyvärr har jag inte lyckats ta något kort på presenterna, så där får jag skämmas.
Men jag fick ett underbart gott te som passar perfekt till skogsutflykterna, en bra mugg att dricka det ur och fantastiskt god lakrits som tilltugg. Fast lakritsen gick åt innan jag hann ut i skogen. Kissen fick godis (som är jättegott om man ser till hur han tigger runt godisskåpet) och en superkul leksak! Gubben leker som en kattunge helt plötsligt!
Stort tack, kan det möjligen vara @athena_arabians som är min Secret Bunny? Är urusel på att gissa ledtrådar, men tycker att orten möjligtvis kan stämma?
Det stämmer bra det @Glooper och varsågod.
Kan medge att det var väldigt planerat att ha fjädrarna på paketet med tanke på vad du berättat om kissen och du fick ju en perfekt bild på det hela
Har haft fullt upp i påsk hos särbon men det kommer bilder på mina presenter snart.
Det stämmer bra! Jag visste inte om du drack te/kaffe men tänkte att du kunde så kattgräs i den stora muggen om du inte använde den till annat!@Snurrfian, är du min påskhare?
Så har även jag öppnat mitt paket.
Två fina servettringar med hästskor på, påskté och jättefin tesil -invigd redan med det mycket goda téet! Och en stor påse geléhallon (som det är pinsamt lite kvar av efter 50 mil bilresa idag )
Tusen tack till min hare! som jag tyvärr inte har en aning om vem det är...
Kan säga att jag inte skrev ledtråd till mitt offer, är lite lagom dålig på att slå in paket samt att ett av paketen var ätbart
Nope
Min?
Det här stämmer in på paketet jag skickade till mitt offer med Ingen ledtråd, kass att slå in och det var ätbart med i paketetKan säga att jag inte skrev ledtråd till mitt offer, är lite lagom dålig på att slå in paket samt att ett av paketen var ätbart