Med tanke på din ort måste du ju vara mig du skickade paket till!Det här stämmer in på paketet jag skickade till mitt offer med Ingen ledtråd, kass att slå in och det var ätbart med i paketet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på din ort måste du ju vara mig du skickade paket till!Det här stämmer in på paketet jag skickade till mitt offer med Ingen ledtråd, kass att slå in och det var ätbart med i paketet
Jajjamensan jag är den skyldige!Med tanke på din ort måste du ju vara mig du skickade paket till!
Tack så mycket för paketet!Jajjamensan jag är den skyldige!
Ber om ursäkt för den dåliga fantasin, men hoppas det blev bra ändå!Tack så mycket för paketet!
Oskyldig
Stämmer! Hoppas det passadeIdahoe - är du min kaninpåskare
Äggkoppljushållaren var jättesöt och chokladen tänkte jag väl spara ett litet tag men vops så var den borta.Stämmer! Hoppas det passade
Är du min kanin?Jag missade också att lägga i en ledtråd, men de inslagna paketen låg i en större kartong utan omslagspapper om det är någon hjälp.
Hmm... Baserat på avsändaren på mitt paket, skulle
@Fraggel_Tess kunna vara min påskhare möjligen?
Ja, du har gissat rätt!Nu har jag äntligen öppnat paket! Åkte ju ifrån paketen när jag åkte för att fira påsk.
Tack supersnälla kanin! Jag är nu väldigt motiverad till att göra om hela balkongen till ett grönsaksland!
Jag gissar att @Houdinie är min kanin?
Du har helt rätt. Kul att du är nöjd. Hade jättesvårt att hitta inspiration.
Det här var lite klurigt. Min kanin gör det inte lätt för mig - ingen ledtråd, enbart avsändare. Så med hjälp av listan över de anmälda i tråden i kombination med uteslutningsmetoden över vilka orter som skrivits på informationen så lägger jag min röst på: @Jeps.
Tack! Påsen är perfekt till matlådan, boken har jag aldrig sett o det ska bli himla kul o läsa något annat än studentlitteratur, kaninen är i princip redan död och vattenfärger var länge sedan jag målade med.