Secret EasterBunny 2015

Offer >>> Påskhare
WS6 - toughcookie
Trott - Squie
Snurrfian-nixehen
Glooper - athena_arabians
Nixehen - GardenAngel
Idahoe - Luff

Jag missade också att lägga i en ledtråd, men de inslagna paketen låg i en större kartong utan omslagspapper om det är någon hjälp. :)

Offer >>> Påskhare
WS6 - toughcookie
Trott - Squie
Snurrfian-nixehen
Nixehen - GardenAngel
Idahoe - Luff
gordan21 - Trott

Offer >>> Påskhare
WS6 - toughcookie
Trott - Squie
Snurrfian-nixehen
Nixehen - GardenAngel
Idahoe - Luff
gordan21 - Trott
houdine - snurrfian

Nu har jag äntligen öppnat paket! Åkte ju ifrån paketen när jag åkte för att fira påsk.
Tack supersnälla kanin! Jag är nu väldigt motiverad till att göra om hela balkongen till ett grönsaksland! :)
Jag gissar att @Houdinie är min kanin?

11111331_952818621425123_642368671_n.jpg

Nu har jag äntligen öppnat paket! Åkte ju ifrån paketen när jag åkte för att fira påsk.
Tack supersnälla kanin! Jag är nu väldigt motiverad till att göra om hela balkongen till ett grönsaksland! :)
Jag gissar att @Houdinie är min kanin?

11111331_952818621425123_642368671_n.jpg
Ja, du har gissat rätt! :)
Jag ser fram emot att få se bilder från din prunkande balkong i sommar! :)

Det här var lite klurigt. Min kanin gör det inte lätt för mig - ingen ledtråd, enbart avsändare. Så med hjälp av listan över de anmälda i tråden i kombination med uteslutningsmetoden över vilka orter som skrivits på informationen så lägger jag min röst på: @Jeps.

Tack! Påsen är perfekt till matlådan, boken har jag aldrig sett o det ska bli himla kul o läsa något annat än studentlitteratur, kaninen är i princip redan död och vattenfärger var länge sedan jag målade med. :)
Du har helt rätt. :)Kul att du är nöjd. Hade jättesvårt att hitta inspiration.

Offer >>> Påskhare
WS6 - toughcookie
Trott - Squie
Snurrfian-nixehen
Nixehen - GardenAngel
Idahoe - Luff
gordan21 - Trott
houdine - snurrfian
Tolksele - Toughcookie

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
816
· Visningar
25 006
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 032
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 548
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025